njahaaa Geplaatst Mei 20, 2010 Bijdragen: 173 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 9, 2014 Delen Geplaatst Mei 20, 2010 ik heb vanaf gisteren steeds dat het internet wegvalt, en ik denk dat het aan de router ligt want als ik die even uittrek en weer in steek dan is de verbinding weer goed voor even ,10 min ofzo en dan daarna is die weer weg! Waar zou dit aan kunnen liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 173
Dwayne Johnson. Geplaatst Mei 20, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 20, 2010 ik heb vanaf gisteren steeds dat het internet wegvalt, en ik denk dat het aan de router ligt want als ik die even uittrek en weer in steek dan is de verbinding weer goed voor even ,10 min ofzo en dan daarna is die weer weg! Waar zou dit aan kunnen liggen? ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik mijn pc op een manier neerzet dan doet die het heel even en dan reset ik mijn router dan doet die het voor 10 minuten en dan is die weer langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Gast angel_creek Geplaatst Mei 20, 2010 Delen Geplaatst Mei 20, 2010 Bij mij viel vandaag het internet uit Misschien een landelijk probleem ofzo of kan dit niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
TereZz Geplaatst Mei 20, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 20, 2010 Landelijk internet probleem Maybe als jullie hetzelfde provider hebben. Maar njahaaaa zegt dat als hij/zij de router er opnieuw insteek (wat steek je in... ) internet het weer doet, dan lijkt het me meer een probleem van de router, gebeurt meestal bij de goedkopere sweex routerjes die vastlopen. @HHH Heb jij draadloos internet, want je zet je pc op een bepaalde manier en dan doetie het ff?? :S Zou eens je draadloze kanaal veranderen naar de minst gebruikte bij jou in de buurt (had je sown progje voor ma weet zo die naam niet meer) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
njahaaa Geplaatst Mei 21, 2010 Bijdragen: 173 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 9, 2014 Auteur Delen Geplaatst Mei 21, 2010 Landelijk internet probleem Maybe als jullie hetzelfde provider hebben. Maar njahaaaa zegt dat als hij/zij de router er opnieuw insteek (wat steek je in... ) internet het weer doet, dan lijkt het me meer een probleem van de router, gebeurt meestal bij de goedkopere sweex routerjes die vastlopen. [A]HHH Heb jij draadloos internet, want je zet je pc op een bepaalde manier en dan doetie het ff?? :S Zou eens je draadloze kanaal veranderen naar de minst gebruikte bij jou in de buurt (had je sown progje voor ma weet zo die naam niet meer) Ik Trek dan de stroom eruit en steek hem dan weer in en dan deed hij het weer een tijdje. Het is niet een goedkoop sweets dingetje maar een linksys,ik had hem gisteren voor een iets langere tijd uitgetrokken en weer in gestoken en hij doet het nog steeds dus . afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 173
Dwayne Johnson. Geplaatst Mei 21, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Mei 21, 2010 Landelijk internet probleem Maybe als jullie hetzelfde provider hebben. Maar njahaaaa zegt dat als hij/zij de router er opnieuw insteek (wat steek je in... ) internet het weer doet, dan lijkt het me meer een probleem van de router, gebeurt meestal bij de goedkopere sweex routerjes die vastlopen. [A]HHH Heb jij draadloos internet, want je zet je pc op een bepaalde manier en dan doetie het ff?? :S Zou eens je draadloze kanaal veranderen naar de minst gebruikte bij jou in de buurt (had je sown progje voor ma weet zo die naam niet meer) ja ik heb draadloos maar mn pa is het ook zat dus dat word een nieuwe router :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
wmaster Geplaatst Juni 23, 2010 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 23, 2010 ik heb het probleem ook met een sitecom nou weet ik dat het een goedkoop routertje is maar meestal als de router er mee stopt dan wilt dat zeggen dat de verbinding te snel is voor de router de computers op het netwerk vragen te veel en de processor word te warm en in mijn geval herstart de router dan. :-[ echt een oplossing heb ik er ook niet voor ik heb er 2 fans op gezet nu blijft hij wel wat langer aan maar het probleem is er nog steeds :s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Gast angel_creek Geplaatst Juni 24, 2010 Delen Geplaatst Juni 24, 2010 ik heb het probleem ook met een sitecom nou weet ik dat het een goedkoop routertje is maar meestal als de router er mee stopt dan wilt dat zeggen dat de verbinding te snel is voor de router de computers op het netwerk vragen te veel en de processor word te warm en in mijn geval herstart de router dan. :-[echt een oplossing heb ik er ook niet voor ik heb er 2 fans op gezet nu blijft hij wel wat langer aan maar het probleem is er nog steeds :s Mijn neef als hij download op volle snelheid dan blijft de router normaal. Doet hij iets lichts dan doet de router dat... Heel raar (Hij heeft ook sitecom) Het ligt dus denk niet aan dat het te veel word... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
wmaster Geplaatst Juni 24, 2010 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 24, 2010 niet elke sitecom is het zelfde bij die van je neef is het idd iets anders als bij mij maar ik kan gewoon licht mijn internet gebruiken zonder enige problemen zodra ik ga downloade gaat het fout en als ik de fans weghaal die ik er gewoon los bij gezet heb dan is het al helemaal geen redde meer aan :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie