truememo Geplaatst Mei 19, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 19, 2010 Hoi ik weet niet zeker of het hier moet, maar ik denk van wel. Ik heb net max payne 1 & 2 gedownload zat samen in 1 winrar pakket( van TPB) ik wou graag eerst max payne 2 spelen dus open ik die als eerst staat er mount alles waar iso. staat dus dat doe ik(waren maar 2 bestanden 1tje van install en 1tje van play), maar er komt steeds een programma die astroburn heet en moet ik het branden. Dus ik verwijder alles en doe het een paar keer en natuurlijk verwijderen opeens kan ik het niet meer mounten. Ik gebruik daemon tools lite voor windows 7 kon nergens een normale vinden waar je niet hoefde te betalen. Kan iemand me misschien helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
VXL Geplaatst Mei 19, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 19, 2010 Persoonlijk raad ik je aan poweriso voor het mounten te gebruiken. Ik weet niet precies hoezo astroburn er door heen komt maar dit zal wel een programma zijn die je al op je pc hebt. Ik denk dat je het beste gewoon astroburn eraf kan gooien, of astroburn gewoon negeren, en dan met poweriso mounten. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
truememo Geplaatst Mei 19, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 19, 2010 Het rare is als ik astroburn in configuratiescherm bekijk zie ik het nergens staan,nadat ik daemon tools verwijderd hebt. Volgens mij zat die met daemon tools weet het niet zeker maar je weet maar nooit. Is poweriso goed? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
VXL Geplaatst Mei 19, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 19, 2010 Zelf gebruik ik hoofdzakelijk poweriso en heb er vrijwel nog geen problemen mee ondervonden. Zo nu en dan gebruik ik wel programma's als magic iso, maar dit is dan omdat ik gedwongen wordt dit te doen qua bestandstype. Maar als het goed is moet in jouw geval poweriso geschikt zijn. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Jeroen Geplaatst Mei 19, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 19, 2010 Ik ben ook Poweriso gaan gebruiken omdat dit de enige mounttool was en nog steeds is dat goed met windows 7 om kan gaan. Ik begrijp niet zo goed wat mensen in daemon tools zien, want het is een stukje software vol met error's en bugs. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
truememo Geplaatst Mei 19, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 19, 2010 Dat stond namelijk in readme wat ik allemaal moest doen stond erin met welke programma ik het kon mounten dus ik downloaden, maar ik zal poweriso downloaden. Ik moet gewoon poweriso typen in google en gelijk de eerste nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 19, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 19, 2010 Yes, vanaf de http://www.poweriso.com/ website. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
truememo Geplaatst Mei 20, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 20, 2010 dank je wel ben net van school gekomen even gegeten en nu verder met max payne. :peace: Post samenvoeging: mei 20, 2010, 19:27:31 ik heb het gedownload, maar koppelen is toch mount als ik me niet vergis? Ik kan het anders nergens vinden, maar volgens mij is dat het. Post samenvoeging: mei 20, 2010, 20:51:20 oke het is me geluk heel erg bedankt wie mij geholpen heeft. :peace:. deze topic kan wel dicht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie