Spring naar bijdragen

Nintendo Wii games downloaden zonder omgebouwde wii.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Mijn vraag is of er een manier is om spellen op een wii te krijgen,

zonder dat je de wii ombouwt.

Een bekende van mij download namelijk spellen voor de wii, maar volgens hem is hij niet omgebouwd.

Nu wil ik dit ook wel, maar weet niet of dit kan, en hoe dit moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan een softmod doen

http://wiibrew.org/wiki/Twilight_Hack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kan je wii softmodden. Dat is dat je je wii softwarematig ombouwt met speciale programmaatjes en hacks. Hier is een TUT voor softmodden als je firmware van je wii 3.2E is t/m 4.1E: http://wiispelletjesdownloaden.nl/wii-softmodden/17-wii-softmodden-voor-firmware-31e-tot-41e

Als je wii 4.2E is moet je deze nemen: http://wiispelletjesdownloaden.nl/wii-softmodden/2-wii-softmodden-voor-firmware-42e Als u deze softmod hebt gedaan kan hebt u een speciaal kanaal of uw wii namelijk: The Homebrew Channel. Hiermee kan je speciale applicaties laden waaronder programmaatjes om wii spellen te laden van een harde schijf of een DVD'tje.

[A]Kaas: De softmod die jij hebt is twilight hack. Maar die is nogal oud. Tegenwoordig zijn er betere hacks voor softmod.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  1509
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ewel en kan dit ook voor de xbox of moet die 100% omgebouwd zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Actief:  

Nee, dit kan niet voor Xbox. Dit is er alleen voor de wii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Dankje.

Maar hier:

Ga nu (weer) naar Wad Manager 1.4 en selecteer IOS249Deze staat er niet er staat wel ISO254 of 70, 51, 50, 38,37,36,35,34,33,31,30,2822,21,20,17enz.. Kies vervolgens weer ‘’SD card’’ en installeer de volgende wad bestanden:

IOS38-64-v3610

IOS50-64-v4889

IOS53-64-v5149

IOS55-64-v5149

NeoGammaR7

Na de installatie van deze wad bestanden ben je klaar en zie je in het Wii Menu als het goed is een nieuw kanaal. Dit is het back-up kanaal, waaruit je voortaan de back-ups kan afspelen! Doe je Wii voortaan niet meer updaten, aangezien je de softmod dan kwijt bent!

Ik zie namelijk die Wads (geen idee wat het zijn) niet staan.

Alleen

IOS38-64-v3610

heb ik kuennen instaleren.

Iemand die kan helpen?

link: http://wiispelletjesdownloaden.nl/wii-softmodden/17-wii-softmodden-voor-firmware-31e-tot-41e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31

• Actief:  

Heb je dit ook gedaan:

Indien je firmware 4.0E of 4.1E hebt, moet je deze schuin gedrukte alinea ook volgen. Open ‘’Wad Manager 1.4’’ in het Homebrew Channel en accepteer de voorwaarden. Kies vervolgens ‘’SD card slot’’ en installeer ‘’IOS60-patched.wad’’. Let op! Doe deze wad nooit verwijderen, want dan is je Wii kapot! Druk na de installatie op een knop en druk vervolgens op de home knop om terug te keren naar het Homebrew Channel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Nee heb ik niet gedaan.

Maar hoe kan ik zien welke versie ik heb,

want toen ik het net wilde kijken bij wii instellingen liep de wii vast.

En kan je wii echt kapot gaan?

Ook als je alles er weer vanaf gooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31

• Actief:  

Probeer nog eens bij wii instelling te kijken. Want daar alleen kan je zien wat je wii firmware is.

En ja, je wii kan er kapot van gaan want anders staat het er niet.

Let op! Doe deze wad nooit verwijderen, want dan is je Wii kapot!

Je wii gaat alleen stuk als je die wad verwijderd van je wii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  102

Ik heb de tutorial op dewiiombouwen.nl voor de softmod geprobeerd en die werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 102

btw:

Ik heb versie 3.4,

maar  IOS249 staat er niet.

Moet ik dit gewoon proberen?

[indien je firmware 4.0E of 4.1E hebt, moet je deze schuin gedrukte alinea ook volgen. Open ‘’Wad Manager 1.4’’ in het Homebrew Channel en accepteer de voorwaarden. Kies vervolgens ‘’SD card slot’’ en installeer ‘’IOS60-patched.wad’’. Let op! Doe deze wad nooit verwijderen, want dan is je Wii kapot! Druk na de installatie op een knop en druk vervolgens op de home knop om terug te keren naar het Homebrew Channel.]

?

en

Kan ik de SD kaart er wel weer uithalen?

Of moet ik die nu voor altijd in de wii laten zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31

• Actief:  

Als je firmware 3.4E is moet je dat dan juist niet doen. Wat je kan doen is proberen om IOS249 te installeren. Je kan hem hier downloaden. Als je hem hebt gedownload en hebt uitgepakt moet je cIOSX_rev19-Installer.dol hernoemen naar boot.dol en een mapje in je apps-map (staat op je SD-Kaart) maken en daar die boot.dol indoen. Start Homebrew Channel op en installeer IOS249. Na de installatie kan je hem nu bij WAD Manager installeren. (Dit is wel op eigen risco, maar dat is softmod altijd  ;) ).

En het antwoord op je vraag of je SD-Kaart er altijd in moet zitten: Nee, hoeft niet. Maar het is wel zo dat als je SD-Kaart er niet inzit dat je dus geen applicaties in het Homebrew Channel kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...