thecorman Geplaatst Mei 13, 2010 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: December 29, 2012 Delen Geplaatst Mei 13, 2010 Geachte leden,wie kan me helpen...Spellen voor de x box 360 Ik heb Fifa 2010 South Africa en Splitter Cell Convection gedownload,het waren dvd en iso bestanden gecontroleerd met abgx ze waren staelth ik heb diverse malen geprobeerd deze met Img Burn te branden komt telkens met het bericht I/O Error. Ik heb verschillende spellen van andere popsters van nieuwsgroepen gedownload,maar het blijft zo. Ik heb de layerbreak goed ingesteld. Ik gebruik nieuwe Verbatim DL Wie kan mij helpen.. Mvg.thecorman. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie