Karel! Geplaatst Mei 13, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 13, 2010 Hallo Eerst zat ik met mijn nu nog onopgeloste probleem van mijn monitor die vreemt deed bij die windows Xp (ook topic van gemaakt) en nu wil mijn windows vista ook niet starten! EN IK MOET ER NOG 3 GROTE TAKEN MEE AFWERKEN VOOR SCHOOL!!! :s :o :o dus ik wil op de POWER knop drukken en er gebeurt nix! ook al andere laptopbatterij ingestoken,nix PS: MSSH IS DIT DE OORZAAK; HIJ STAAT BIJNA ALTIJD OP DE CENTRALE VERWARMING, 3verschillende stopcontacten geprobeerd ,nix!! REACTIEZZZ!!! :o PLZZ echt help nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Jeroen Geplaatst Mei 13, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 13, 2010 Daar ben je dan mooi klaar mee, het is namelijk lastig te achterhalen wat er nu kapot is. Ik zou beginnen met de Harde Schijf aan een andere pc te koppelen zodat je je bestanden terug hebt. Als het te veel gepriel is en je weet niet zo goed wat je doet, dan zou ik hem terugbrengen naar de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Karel! Geplaatst Mei 14, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 14, 2010 oke, bedankt vriend! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie