Spring naar bijdragen

Los verkopen of in een keer?

Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Hallo,

Ik zit erover te denken om een ps3 te kopen, maar heb nu nog een xbox360, maar ik vroeg me af hoeveel ik hiervoor kan vragen, en of ik het beter los of in 1 keer kan verkopen, ik heb het volgende:

-Xbox360 met alle kabels zonder HDMI aansluiting(van vorig jaar november)

-20GB harde schijf met daarop de volgende spellen: battlefield 1943 en Southpark:lets go tower defence play

-2 wireless controllers met accu packs en plug-and-play kabels

- Headset

De volgende games:

- GoW2: GOTY

- Dirt 2

- Dead or Alive 4

- GH3 met 2 wired controllers

- Lips met 2 microfoons

- C&C Red Alert 3

- Universe at War: Earth Assault

- Enemy territory: Quake wars

- Crackdown

- Viking: Battle for asgard

- Fight night round 3

- NFS: Carbon

Alles is in goede staat.

mvg,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2932
  • Prestatiepunten:  25017
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Tja, tegenwoordig heb je al een X360 Arcade met 8 games voor 200 euro nieuw. Maar met een harddisk erbij zit je alweer op de +- 260 euro. Hiernaast zijn het veelal gare games.

Jij hebt een setje met goede games en alle controllers. Ik zou denken aan 300 euro. Maar probeer het eerst met 350 euro, niet geschoten is altijd mis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast depyromaan

Ik heb ook op wat andere fora gereageerd(o.a. xboxforum) en daar zeggen ze allemaal rond de 190 euro, dus dan lijkt mij die 300 wel een beetje veel, maar ik wacht nog op andere reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  1802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Op xboxforum hebben ze natuurlijk gekeken dat de xbox 2de hands is, maar je hebt redelijk veel games erbij, dus 190 lijkt me erg minimum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Verkoop je los??? Anders heb ik wel interesse in Dirt 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k
Gast depyromaan

Verkoop je los??? Anders heb ik wel interesse in Dirt 2

Ik kijk nog even, een vriend van me heeft ook interesse, maar dan alles in 1 keer, maar ik laat het je weten als ik meer weet

Post samenvoeging: mei 14, 2010, 22:06:10

Oh, ik weet niet of het volgende van belang is, maar je weet maar nooit:

De xbox heb ik niet nieuw gekocht, maar heb ik van microsoft gekregen nadat mijn oude de geest had gegeven door een RROD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

De nieuwste cijfers over het gebruik van Windows tonen aan dat het marktaandeel van Windows 11 eindelijk dichterbij dat van Windows 10 komt, hoewel de oudere versie nog steeds een aanzienlijke voorsprong heeft. Momenteel heeft Windows 10 een marktaandeel van 60,95 procent, wat een daling van 1,8 procentpunten betekent ten opzichte van de vorige meting. Aan de andere kant heeft het aantal Windows 11-gebruikers een stijging van 2,13 procentpunten doorgemaakt, waardoor het nu op 35,55 procent staat. Dit betekent dat er nog steeds meer dan twee keer zoveel mensen gebruikmaken van het oudere besturingssysteem van Microsoft. Toch zal het bedrijf waarschijnlijk blij zijn met de richting waarin de cijfers zich ontwikkelen. Enkele maanden geleden meldden we al dat Windows 11 Windows 10 had ingehaald als het meest populaire besturingssysteem onder Steam-gebruikers, dus deze trend lijkt zich door te zetten. Langzaam maar zeker migreren steeds meer mensen naar Windows 11, zelfs nu we de driejarige verjaardag van het besturingssysteem hebben gepasseerd. Het lijkt erop dat de overstappers voornamelijk gebruikers zijn die hun verouderde pc's hebben vervangen door nieuwe modellen die standaard zijn uitgerust met Windows 11. Een andere factor die de overstap kan versnellen, is het naderende einde van de ondersteuning voor Windows 10, dat op 14 oktober 2025 in werking treedt. Naarmate we dichter bij deze datum komen, verwachten we dat de migratie naar Windows 11 in een stroomversnelling zal komen. Voor degenen die nog steeds op Windows 10 zitten en na het einde van de ondersteuning willen doorgaan met het gebruik ervan, is dat mogelijk. Maar let op: dit zal extra kosten met zich meebrengen en het zal geen permanente oplossing zijn. Kortom, de overgang naar Windows 11 is in volle gang, zij het langzaam. De cijfers geven aan dat er een verschuiving plaatsvindt, en met de tijd zullen steeds meer gebruikers de voordelen van het nieuwe besturingssysteem ontdekken. Voor nu blijft Windows 10 echter de grote speler, maar de toekomst ziet er veelbelovend uit voor Windows 11. Dus, als je nog twijfelt over de overstap, is dit misschien het moment om je opties te overwegen en je voor te bereiden op de spannende mogelijkheden die Windows 11 te bieden heeft!
  • Recente prestatie

• angelsun heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...