kist Geplaatst Mei 11, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 11, 2010 Beste Mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zit met een probleem namelijk, ik heb altijd perfect gedownload met grabit en een betaalde nieuwsserver van yabnews.nl , nu heb ik sinds kort vista op de laptop opnieuw geinstalleerd met alle drivers etc. en wil ik gewoon doorgaan met downloaden naar de harde schijf van 1,5 TB. Grabit is volgens het boekje precies goed geinstalleerd: http://www.binaries4all.nl/grabit/ Maar als ik alle nzb-bestanden toegevoegt heb dan gaat grabit van de betaalde nieuwsserver ongeveer 5 seconden downloaden en dan springt hij ineens naar 0,00KB/S en blijft hij ook hangen tot ik me externe harde schijf weer afkoppel of uitzet, dan reageert grabit gelijk weer maar alle downloads springen dan op pauze. Nu heb ik eens een externe harde schijf van een vriend van mij aangekoppeld van 160 GB en dan zijn er geen problemen met downloaden. Ik heb nooit eerder dit probleem meegemaakt met downloaden. Het moet iets zijn met me harde schijf, dit is de externe harde schijf die ik heb: http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGlkZZiUmJPKYMg/viewproduct/Verbatim_35_External_Hard_Drive_15TB/ Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast angel_creek Geplaatst Mei 12, 2010 Delen Geplaatst Mei 12, 2010 Je hebt niks gezegd over de driver van je hardeschijf? Heb je die wel geinstalleerd? Zoja, probeer een andere client zoals Alt.binz of Newsleecher, newsbinpro uit. Uit deze lijst vind ik Newsleecher het beste alleen is die net als newsbinpro niet gratis en zul je hem moeten cracken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kist Geplaatst Mei 12, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 12, 2010 Ik heb net eens gekeken voor een driver van de externe hdd, maar volgens mij is er geen driver voor nodig, ik heb er nooit problemen mee gehad namelijk. Ik heb alle drivers en updates van microsoft geinstalleerd en normaal gesproken zou ik als ik hem nu inplug het gewoon moeten doen met grabit omdat als ik een andere externe hdd aansluit doet hij het wel, echt supervreemd. Ik kan wel handmatig als ik hem heb aangesloten bestanden erop zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Erwin. Geplaatst Mei 12, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 12, 2010 Hier heb je vaak ook geen extra drivers voor nodig. Op welke manier heb je de HDD voor de 1e keer geformatteerd? FAT of NTSC? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
kist Geplaatst Mei 12, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 12, 2010 De eerste keer heb ik hem NTFS geformateerd, en ook sindsdien kan ik hem niet meer gebruiken voor te downloaden met grabit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Erwin. Geplaatst Mei 12, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 12, 2010 oeps bedoelde idd NTFS, Maar kun je wel van bv mijn documenten grote bestanden verplaatsen naar de externe HDD? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
kist Geplaatst Mei 12, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 12, 2010 Ja dat is dan wel weer mogelijk, is echt vreemd en als ik dan in grabit de download folder instel om rechtstreeks naar me HDD te downloaden doet hij het niet meer terwijl hij het met een andere HDD wel weer doet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie