kroonkurk Geplaatst Mei 11, 2010 Bijdragen: 120 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/29/09 Status: Offline Actief: Augustus 21, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 11, 2010 goeie avond beste mensen, sins van avond ben ik nieuwsgroepe gaan uitvogelen, het lukt al redelijk en gebruik server van kpn maar nu ging ik iets downloade en ging allemaal goed maar na paar sec kreeg ik de meldingen dat er teveel connecties waren. en nam me download snelheid af :'( en ging het steeds langzamer. nu is mij vraag hoe kan ik teveel connecties hebbe of legt dit aan de server van kpn? ik ben namelijk helemaal nieuw in nieuwsgroepe en snap er nog niet veel van :-[ wie kan mij een beetje verder op pad mee helpen hiermee? MvG, Jan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 120
TereZz Geplaatst Mei 11, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 11, 2010 Met de server van KPN mag je max 3 connecties leggen.(d8 ik) Ik raad je aan een goede payserver te nemen als je met volle snelheid wilt downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
kroonkurk Geplaatst Mei 11, 2010 Bijdragen: 120 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/29/09 Status: Offline Actief: Augustus 21, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Mei 11, 2010 TereZz, bedankt man. hij download nu door met 3connecties dus het klopte wat je zei. en over de payserver zal ik eens nadenken. kwil het eerst helemaal snappe voordat ik het naar een pay server ga overstappen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 120
TereZz Geplaatst Mei 11, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 11, 2010 Alstu Moet terug denken toen ik begon met nieuwsgroepen, had nooit een goede handleiding gevonden en zat daar met de meest onoverzichtelijkste usenet indexer (alt.binaries.com) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
kroonkurk Geplaatst Mei 11, 2010 Bijdragen: 120 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/29/09 Status: Offline Actief: Augustus 21, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Mei 11, 2010 haha nouwjah de handleidinge hier zijn best duidelijk weet iemand toevallig als je download afbreekt als hij dan de volgende x zelf weer verder gaat zoals bij utorrent? Edit: Laat maar zitten het kan heb het gevonde in de handleiding had er overheen geleze : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 120
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie