Gast john.b Geplaatst Mei 4, 2006 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 hoi ik krijg weleens een mail met een pps bestand maar ik kan deze nooit openen kan ik hier wat aan doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 hey pps is een bestand voor powerpoint het zou kunnen dat je dat niet op je pc heb geinstalleerd dan kan je die bestanden niet openen. powerpoint zit in office dus mss office opnieuw installeren met powerpoint erbij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie