mrchrisftw Geplaatst Mei 8, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 8, 2010 ik heb sinds vandaag een squeezebox en het is echt uber pro. je kan via internet echt BIJNA alles luisteren. je eigen muziek maar ook verschrikkelijk veel radiozenders van over heel de wereld. echt top. wat wel jammer is is dat last.fm maar vooral grooveshark niet worden ondersteund. last.fm heb ik nu aan de praat gekregen door mijn land naar UK te veranderen dan kan je de app gratis installeren. jammer genoeg ben ik een groot grooveshark gebruiker en gebruik ik eigelijk weinig last.fm. ik heb zelf al een beetje gezocht maar kon niks vinden. misschien dat een van jullie weet hoe het toch wel kan alvast bedankt Chris Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 10, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 10, 2010 Ik heb even wat lopen googlen voor je maar helaas is er nog geen support voor grooveshark op je Squeezebox. De makers van grooveshark willen het misschien later integreren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
mrchrisftw Geplaatst Mei 10, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Mei 10, 2010 ja klopt dat had ik ook gelezen. iig bedankt voor de moeite O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie