Gast bjornster Geplaatst Mei 4, 2006 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 ik heb de swap magic 3 plus binnen,met die key's en ik heb de nieuwste zelveren slimline ps2,maar ik kom er niet uit, ik kom niet verder dan systeeminstellingen en browser? heb een mem card..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bjornster Geplaatst Mei 4, 2006 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 ik krijg steeds de foutmelding, not a valid ps2 game, ligt het aan dat ik dvd+ gebruik? op het kartonnetje staat dat het voor dvd-r is, maakt dat zoveel uit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 ok de swap magic bestaat uit een cd en een dvd als je een kopie van een spel op cd heb staan doe je de cd erin en andersom geld dat ook voor de dvd je stopt de cd/dvd erin en reboot de PS2 je komt dan in een speciaal menu voor de swap magic dan doe je met behulp van de slide card je ps2 open stop de kopie erin druk de tray trug dicht en klik op het kruisje je kan dan ook nog selecteren voor PAL of NTSC klik op X om het spel op te starten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast bjornster Geplaatst Mei 4, 2006 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 dan krijg ik dus not a valid ps2 cd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 normaal krijg je die error als je dus een kopie erin doet zonder em op te starten via de swap magic wat doe je precies ?? leg eens uit mss doe je op de reset knop drukken als je de swap magic erin doe en dan de kopie ?? dan start hij idd alleen de kopie op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast Granaat90 Geplaatst Mei 27, 2006 Delen Geplaatst Mei 27, 2006 Het ligt dus niet aan de swapset Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie