Gast angel_creek Geplaatst Mei 7, 2010 Delen Geplaatst Mei 7, 2010 Beste, Mijn ouders hebben een Internet Radio van Lenco gekocht bij de Mediamarkt. > Dankzij mij willen ze hem nu kwijt omdat het zeer slecht werkt :-\ ^-^ Ze hebben hem netjes uit de originele verpakking gehaald. Is hij nog terug te keren? Alvast bedankt, LatinBabe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 7, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 7, 2010 Lijkt mij wel, als je niet tevreden ben over het geleverde product moeten ze hem binnen 8 dagen retour nemen. Is het product ouder dan 8 dagen of heb je geen nota meer of niet in originele verpakking kunnen ze wel eens moeilijk doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast angel_creek Geplaatst Mei 7, 2010 Delen Geplaatst Mei 7, 2010 De bon hebben we + de verpakking Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
TereZz Geplaatst Mei 7, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 7, 2010 Mediamarkt doet daar helemaal niet moeilijk over en geven gewoon je geld trug Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
mrchrisftw Geplaatst Mei 10, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 10, 2010 nog een tip als je nog pappi en mammi nog een nieuwe willen kopen. logitech squeezebox is echt top O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie