Nigel Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Na een tijdje,Omdat torrents traag zijn gebruik ik Alt.binz en ftd. En mijn server is: just4today Hij gaat 500 kb per seconde. Ik wil weten of het een goede server is of dat ik moet overstappen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Gast angel_creek Geplaatst Mei 6, 2010 Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Ik vind persoonlijk News2Use heel goed. Haal 11mb/s download. Plaats hier is een speedtest want als ik het goed begrijp wil je overstappen omdat je maar 500kb per seconde haald? Je zou Grabit is moeten proberen. Die download veel snellerdan Alt.Binz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Chefke112 Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Hallo, het is gratis dus veel is het niet je hebt maar 10 dagen retentie. Als je een film wilt binnenhalen die 30 op usenet staat dan is dat met deze server niet mogelijk. Zelf heb ik een payserver en dat voldoet me prima kost je € 7,50 in de maand en dan heb je een retentie van mee dan 400 dagen. Xsnews heb ik ook nog en met die haal ik in 7 min een dvd5 binnen. Dit doe ik in combienatie met Altbinz en heb geen snelheidsverlies wat jij zegt LatinBabe Gr Chefke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Azaruc Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/25/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Er zijn veel dingen waar je hier op moet letten. Bijvoorbeeld ook wat de maximum download snelheid van je internet abonnement is. Je kunt wel een payserver nemen met een snelheid van 100 Mbit, maar als dan je abonnement een max download snelheid heeft van 10 Mbit, zul je nooit hoger dan 10Mbit komen met downloaden. Ook moet je voor jezelf bepalen welke snelheid je zou willen halen, want er worden veel verschillende pakketten aangeboden. Als je zelf 10 Mbit genoeg vindt, is een payserver met een snelheid van 50 Mbit onnodig duur. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Zombymario Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Just 4 Today is voor een gratis server best wel goed alleen die lage retentie is een doorn in het oog. Je kan een payserver nemen of als je toch een hoge retentie wil. En als je het gratis wil doen kan je proberen om een IPv6 nieuws-server nemen. Releases had ooit een handleiding geplaatst. 1 van die servers heeft een retentie van 500 dagen. Hier is de TUT: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32472.0 misschien heb je er wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
TereZz Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Ik vind persoonlijk News2Use heel goed. Haal 11mb/s download. Plaats hier is een speedtest want als ik het goed begrijp wil je overstappen omdat je maar 500kb per seconde haald? Je zou Grabit is moeten proberen. Die download veel snellerdan Alt.Binz Je vind hem cker goed omdat die voor jou gratis is Ik vind zelf Astraweb goed, heb 1x bijna 50MB/s (400Mbit) ervan getrokken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
Nigel Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2010 wel gratis niewsservers die snel gaan he Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Gast angel_creek Geplaatst Mei 6, 2010 Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Ik vind persoonlijk News2Use heel goed. Haal 11mb/s download. Plaats hier is een speedtest want als ik het goed begrijp wil je overstappen omdat je maar 500kb per seconde haald? Je zou Grabit is moeten proberen. Die download veel snellerdan Alt.Binz Je vind hem cker goed omdat die voor jou gratis is Ik vind zelf Astraweb goed, heb 1x bijna 50MB/s (400Mbit) ervan getrokken Lol, niet daarom. Ik heb nooit een storing. Hij blijft altijd netjes alle 20 connecties gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Nigel Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Nou,ik ben bij over just4today. New super mario bros wii in 7 minuten binnen. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Gast angel_creek Geplaatst Mei 7, 2010 Delen Geplaatst Mei 7, 2010 Nou,ik ben bij over just4today. New super mario bros wii in 7 minuten binnen. O0 Dat voegt niks aan dit topic toe? Dus als ik het goed heb heb je nu een nutteloos topic geopend? Als je blij bent waarom vraag je dan of Just4Today goed is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie