Spring naar bijdragen

wii games downloaden - site betrouwbaar of niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een omgebouwde wii en wil nu games gaan downloaden. Ik woon in Belgie, ben aangesloten bij telenet (kabel). Ik heb een limiet 100gig

Ik weet dat ik volgens de regels hier geen links kan posten van sites waar je games kan downloaden, dus zou het misschien mogelijk zijn dat iemand mij even verder helpt via pm.

Wat ik kan vertellen is dat je éénmalig een bedrag van 10€/37€ moet betalen en dat je dan virusvrije wii games kan downloaden.

Betaling is via ideal of visa

Ik heb op het internet gekeken en de site van 37€ zou heel betrouwbaar zijn (Engels)

De site van 10€ (nederlands) kan ik geen review van vinden.

Zou iemand mij kunnen verder helpen om wii games te downloaden op bovenstaande wijze bij een betrouwbare site.

Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 19
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  362
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  44

Espalwii.com

Is met torrents. En je knut bij regestratie engels instellen.

Je hebt utorrent hier voor nodig,Is gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 362

• Actief:  

thx voor je antwoord, maar ik had liever gewerkt via een site, waar je gewoon games kan downloaden. Dus niet via torrents. Ik heb daar ook niet genoeg kennis van.

De links die ik heb gevonden, zien er betrouwbaar en gemakkelijk uit, maar ik had graag een bevestiging van kenner

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De site waar je vaak voor moet betalen is vaak rotzooi. Waarom betalen als je het via torrents gewoon gratis kan doen? Want die betaalde sites bieden vaak ook alleen torrents of rapidshare downloads aan, want ga jij maar even Wii spellen hosten op een server en daar geld voor vragen, dat mag in principe nergens ter wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

een kameraad van mij werkt via niewsgroepen en hij moet ook betalen om games te downloaden.

ik dacht een 5€ per maand, hetgeen ook niet gratis is.

Maar ieder heeft zijn manier van werken. Met mijn ds games download ik gewoon via een site, vandaar dat ik dat ook voor mijn wii wens te doen. Als het niet op deze manier kan, moet ik natuurlijk een andere manier zoeken.

Ik wil gewoon even navragen of deze sites betrouwbaar zijn en omdat ik volgens de regels geen link mag zetten, wilde ik iemand die met mij dit in pm kon afhandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Torrents is eenvoudiger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 362

• Actief:  

Nieuwsgroepen moet vaak ook voor betaald worden, dat klopt, maar dat is voor de toegang tot een nieuws server, is niet te vergelijken met een website waar je vanaf download en voor moet betalen, PM me anders even met die info, dan check ik het even na voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

ik zal u pm'n

Nu in Belgie is de download beperkt, in mijn geval 100gig. Het is toch de regel dat je evenveel moet uploaden als downloaden. Een soort code, dus wordt elke game voor mij dubbel zo groot.

Bij torrents moet je zien dat je een goede hebt en mijn kennis is niet zo groot dat ik de goede heb.

Wij moeten in Belgie nu eenmaal rekening houden met onze download limiet.

Ik ben al een hele tijd bezig met  lezen, snorren, opzoeken,....

en ben heel blij dat ik dit forum heb gevonden

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Ik kan je uitleggen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 362

• Actief:  

Het is inderdaad een ongeschreven regel dat je 1:1 moet staan met downloaden/uploaden, alleen dit hoef je niet perse te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

Bij prive trackers wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 362

• Actief:  

Klopt, alleen zover ik weet hadden we het daar niet over. Als je wat wil toevoegen aan dit topic, doe dat dan duidelijk en met uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Als ik jou was zou ik niet die sites gaan gebruiken waarmee je voor 10 euro gratis spellen kan dwnloaden, torrents van Espalwii zijn veel betrouwbaarder

Klik hier voor uitleg over torrents

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

Ja,En als het account maken moeilijk is dan maak ik er een,want het is spaans.

Als je full member bent kan je er 1 account van mij zien in de full member forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 362

• Actief:  

Waarom kraam je overal zoveel rotzooi rond nijode? Niks wat je zegt voegt fatsoenlijk wat toe aan het topic. Als je niks te zeggen heb, zeg dan ook niks en ga dan niet lopen spammen voor je postcount.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

Ik rotzooi niet ik help.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 362

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Voeg dan wel iets zinnigs toe, waar de topicstarter wat aan heeft. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

ik heb reeds een pm ontvangen. ik wil iedereen al bedanken voor het snelle reageren. Ik ga mij wat verdiepen in het hele torrents gedoe. Ik heb alleen een beetje angst bij het openen van poorten, slechte torrents, etc

Maar dat hoort natuurlijk niet meer thuis in dit topic.

Ik zal het eerst allemaal nog eens goed doorlezen, probreren en als het niet lukt, zal ik nog eens posten

Het is allemaal veel en ingewikkeld en ben ook al niet meer van de jongste :)

mvg

Dangui

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Actief:  

Dangui, het is nooit te laat om te leren!

Als je er vragen zijn dan zien we wel een nieuw topic verschijnen.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...