dewitje Geplaatst Mei 4, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 4, 2010 heey allemaal, ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze daarna op een dvd gezet. daarna deed ik de dvd in de xbox 360 en alles leek goed tot hij er op een bepaald moment mee stopte. ik kreeg een dingetje waarin stond: attempting to read media. ik de dvd schoonmaken en opnieuw proberen maar het zelfde gebeurde weer. daarom pakte ik een andere film en toen gebeurde precies hetzelfde. het gekke is dat als je het weer opnieuw probeert hij op een ander punt stopt. het is dus niet telkens hetzelfde punt. weet iemand hoe dit komt en wat je eraan kan doen? ik en een vriend hebben al uitgesloten dat het niet aan mijn xbox ligt en ook niet aan het brandprogramma/ computer alvast bedankt! :peace: (ik weet dat hij al ergens anders stond maar daar kreeg ik geen reacties en hier staat hij beter op zijn plaats) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Azaruc Geplaatst Mei 4, 2010 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/25/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 4, 2010 Heb je het ook al geprobeerd met een lagere brandsnelheid? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Nigel Geplaatst Mei 4, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Mei 4, 2010 Idd lager snelheid. Niet hoger dan 4x Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
dewitje Geplaatst Mei 4, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 4, 2010 hij stond op 4 en heb het nu op 2 geprobeerd, ik ga morgen/zo ff kijken of hij nu wel werkt alvast bedankt (hoop dat het werkt) Post samenvoeging: mei 05, 2010, 10:39:16 nee het heeft niet gewerkt ik heb echt geen idee dan. kan het misschien dat mijn computer niet goed kan branden ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast angel_creek Geplaatst Mei 5, 2010 Delen Geplaatst Mei 5, 2010 welk formaat heeft het bestand dat je wilt branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Nigel Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Mei 5, 2010 Als je veel te veel gebrand hebt kan het zijn dat je brander niet zo goed meer kan branden. Maar inderdaag,Wat voor formaat is het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
dewitje Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 5, 2010 ik download gewoon avi, maar dan heb ik dvd flick. dit programma zet het bestand automatisch om zodat het op een dvd kan en het afgespeeld kan worden. ik weet niet wat daar de standaard maat voor is maar ik weet bijna wel zeker dat het daarna wordt omgezet. het wordt niet gedownload en gelijk gebrand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Nigel Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Mei 5, 2010 Converteer het eens met een andere programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
VXL Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 5, 2010 Het zelfde probleem heb ik ook erg lang gehad alleen dan voor een home cinema setje hier thuis. Ik downloadde ook altijd avi's en dan zette ik ze om met divxtodvd ofzo. Maar sinds een aantal weken doe ik dit anders, ik download alleen nog maar dvd5 bestanden. Deze zet ik dan met imgburn naar een iso bestand. Als ik dit dan vervolgens met imgburn weer op dvd brand, werkt het eigenlijk op elke dvd-speler wel. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Jeroen Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 5, 2010 Heb je bij de installatie PAL gekozen of NTSC? Je moet PAL hebben om het op Europese Xboxen af te kunnen spelen. Verder doet je avi file het gewoon me WMP en VLC-player? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
dewitje Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2010 ja ik heb gewoon pal gekozen, en ja hij werkt wel gewoon op de computer. ook gebruik ik imgburn maar volgens mij zet ik ze niet om naar een iso bestand. ik verander ze volgens mij gelijk in een dvd5 bestand. ps. alvast allemaal bedankt voor de hulp ookal werkt het tot nu toe nog niet helemaal O0 Post samenvoeging: mei 06, 2010, 13:54:48 ik weet nu zeker dat het niet aan de xbox ligt want hij speelt wel films van een vriend af, en op de computer doen de GEBRANDE films op de dvd's het ook niet. kan het misschien niet aan de dvd's liggen? ik gebruik Philips dvd RW Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Erwin. Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 6, 2010 Voor films ed is het niet aan te raden om RW te gebruiken. RW is eigenlijk alleen handig om een back-up van data op te maken. Gebruik eens een gewone dvd. Wat voor dvd heeft die vriend van je gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
dewitje Geplaatst Mei 6, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2010 die gebruikte gewoon normale sony dvd's ik zal het dan is proberen met een normale dvd. Post samenvoeging: mei 07, 2010, 17:02:46 ja het heeft geholpen, bedankt allemaal! :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie