irmagrunwald Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/10 Status: Offline Actief: Februari 18, 2013 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 Hoi ik heb me al helemaal suf gezocht op de site naar een oplossing voor het branden van divx bestanden om ze af te kunnen spelen om de dvd speler. Nero werkt niet want daar kan ik alleen omzetten naar een data bestand. Werkt wel voor pc maar niet voor dvd speler. WIE O WIE kan mij helpen :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 je moet je divx eerst converteren naar dvd bestanden. dan past leest je dvd speler de dvd. dit kan met convertxdvd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Nigel Geplaatst Mei 4, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Mei 4, 2010 Je kan het ook doen met Winavi,Gaat wel sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Gast angel_creek Geplaatst Mei 4, 2010 Delen Geplaatst Mei 4, 2010 Je DVD speler moet Divx ondersteunen om .Avi films enzo aftespelen. Ondersteund hij dat niet? Gebruik dan ConvertXDVD zoals sven zij. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie