johnmarlou Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 67 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 hallo mensen ik heb een apple imac 21.5 inch nu ben ik aan het downloaden met sabnzbd programma en ben lid van eweka als ik een film gedownload heb enik brand hem op eenDVD kan ik hem niet op een DVD speler afspelen ik download een film op DVD 5 formaat en ik brand hem met IDVD van apple maar kan hem niet afspelen misschien kan iemand mij helpen alvast bedankt mvg j.leenders Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
svenholtman Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 als je het brand en vervolgens de dvd in je mac doet, speelt die dit wel af. of werkt die dan ook niet. logischewijs zou die het gewoon moeten doen in je dvd speler (mits je op lage snelheid brand) wat voor dvd speler heb je dan. mss speelt die gewoon geen gebrande dvd's af, alleen maar orginele?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie