Hippekip7 Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 3, 2010 Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Zombymario Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 Dat vastlopen is de nieuwe anti-paricy beveiliging. U kunt deze omzeilen door het spel te patchen. U kunt hier de patch downloaden. In het kort uitgelegd wat u moet doen. Als het het .rar-bestand heeft uitgepakt moet uw spel in patch.exe slepen. Als het goed is patch die nu het spel en kunt u het spelen op uw R4. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Hippekip7 Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 3, 2010 Dat vastlopen is de nieuwe anti-paricy beveiliging. U kunt deze omzeilen door het spel te patchen. U kunt hier de patch downloaden. In het kort uitgelegd wat u moet doen. Als het het .rar-bestand heeft uitgepakt moet uw spel in patch.exe slepen. Als het goed is patch die nu het spel en kunt u het spelen op uw R4. Dit is wel de Usa patch. Is er ook een Europese? Of kan je deze gewoon gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Zombymario Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 Als dit de USA versie kan u ook een USA spel gebruiken. Want de EU en USA zijn alle 2 Engels. En met on-line maakt het ook niet uit of je USA hebt. U dus ook een USA spel gebruiken. Ik kan nu zo snel geen EU patch vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie