bjornty Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 3, 2010 als ik een grote filmtorrent heb gedownload en dan staat er altijd video_ts maar met convertxtodvd kan ik volgens mij niet zoveel bestanden selecteren of iets dergelijks..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Gast angel_creek Geplaatst Mei 3, 2010 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 Gewoon met Nero als Data CD branden. Dan sleep je dat mapje Video_ts naar het schermje en druk je op branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie