koenenmarieke Geplaatst Mei 2, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 2, 2010 Help: Steeds brand ik film met DVDfab, maar komt een vrouw wil niet! Het is wel een video_ts bestand, alles lijkt ook goed te gaan, maar dvd blijft leeg! Heeft iemand een idee?? Ligt het aan de film, of aan mijn programma?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Princessyaartje Geplaatst Mei 2, 2010 Bijdragen: 97 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/10 Status: Offline Actief: Juni 4, 2012 Leeftijd: 49 Delen Geplaatst Mei 2, 2010 Geen idee, probeer eens hier: [gmod]direct linken naar illegale content is verboden, lees hiervoor de huisregels nog eens goed door.[/gmod] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 97
koenenmarieke Geplaatst Mei 2, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 2, 2010 Ja, daar heb ik de film gedownload. Snap er helemaal niets meer van. Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Rikkert. Geplaatst Mei 2, 2010 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 2, 2010 En als je eens met IMGBurn gaat branden?? Bij mij werkt deze. PS: VIDEO_TS is een map als het goed is anders heb je een verkeerde fiom gedownload... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Gast angel_creek Geplaatst Mei 3, 2010 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 VIDEO_TS moet je branden met Nero als Data CD... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
svenholtman Geplaatst Mei 3, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 VIDEO_TS moet je branden met Nero als Data CD... nee hoor, Je moet de inhoud van de video TS map branden als DVD videofiles met nero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast angel_creek Geplaatst Mei 3, 2010 Delen Geplaatst Mei 3, 2010 VIDEO_TS moet je branden met Nero als Data CD... nee hoor, Je moet de inhoud van de video TS map branden als DVD videofiles met nero Bij mij werkt al Data CD helemaal perfect...? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie