hendrybs Geplaatst Mei 1, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 1, 2010 ik heb onlang het spel medal of honor allied assault [tm] geinstalleert maar nu wil ik graag gaan spelen op gamespy maar krijg steeds een foutmelding van in medal of honor allied assault [tm] is een fout opgetreden en moet worden afgesloten excusses voor dit ongemak weet iemand er raad mee ik kan er echt niet uitkomen alvast bedankt gr hendry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 4, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 4, 2010 Gamespy.... ?? Volgens mij is de gamespy software die je bij MOHAA hebt niet meer actief. Deze software is namelijk al wat oud en word ook niet meer ondersteund. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
hendrybs Geplaatst Mei 9, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 9, 2010 gamespy is wel actief want ik kan hem wel spelen op mijn oude computer niks geen problemen en niet op mijn nieuwe computer.en ik heb hem geinstalleert op mijn schoonpa zijn nieuwe computer daar speelt i ook zonder problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 10, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 10, 2010 Ach ja! Dat is gamespy arcade!! Die kan je hier ook downloaden: http://www.gamespyarcade.com/ Op die manier kan je deze ook installeren. Sorry van de verkeerde reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie