mike Geplaatst Mei 3, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 3, 2006 beste mensen, ik ben een leek op dit gebied, maar ik heb toch een zeer dringende vraag. ik heb namelijk bittorrent geinstalleerd om te kunnen downloaden, maar ik wil weten of dit wel veilig is. het is namelijk zo dat je bjvoorbeeld bij limewire je downloads via je directory kunt sharen en je daarbij standaard delen van je harde schijf blootsteld en daarmee ook allerlei betrouwbare gegevens. Is het ook zo dat je standaard bij het installeren behalve je share-map ook bij bittorrent andere betrouwbare gegevens kan delen? alvast bedankt! Mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Mei 3, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 3, 2006 Bij Limewire kun je zelf kiezen welke Mappen je met anderen wilt delen! kies bij de instalatie dus niet meteen maar C: maar het liefst maar een map bijv: C:doc en settings/gebruikersnaam/ mijn videos of mijn muziek en stop hier dan alleen documenten in die je ook wilt delen!! ben je niet zeker kijk dan in limewire OPTIES--> DELEN hier kun je zien/ veranderen welke mappen je deelt!! Bij het downloaden met Torrents maakt dit (volgens mij) niks uit je client deelt alleen bestanden die jij ook van die client hebt afgehaald! EAGLES op n8dienst!! LOL wil je weten hoeveel mensen dit niet weten toets dan bij limewire pincode of wachtwoord in op de zoek functie!! sommige files worden wel door 20 mensen gedeeld!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k