mike Geplaatst Mei 3, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 3, 2006 beste mensen, ik ben een leek op dit gebied, maar ik heb toch een zeer dringende vraag. ik heb namelijk bittorrent geinstalleerd om te kunnen downloaden, maar ik wil weten of dit wel veilig is. het is namelijk zo dat je bjvoorbeeld bij limewire je downloads via je directory kunt sharen en je daarbij standaard delen van je harde schijf blootsteld en daarmee ook allerlei betrouwbare gegevens. Is het ook zo dat je standaard bij het installeren behalve je share-map ook bij bittorrent andere betrouwbare gegevens kan delen? alvast bedankt! Mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Mei 3, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 3, 2006 Bij Limewire kun je zelf kiezen welke Mappen je met anderen wilt delen! kies bij de instalatie dus niet meteen maar C: maar het liefst maar een map bijv: C:doc en settings/gebruikersnaam/ mijn videos of mijn muziek en stop hier dan alleen documenten in die je ook wilt delen!! ben je niet zeker kijk dan in limewire OPTIES--> DELEN hier kun je zien/ veranderen welke mappen je deelt!! Bij het downloaden met Torrents maakt dit (volgens mij) niks uit je client deelt alleen bestanden die jij ook van die client hebt afgehaald! EAGLES op n8dienst!! LOL wil je weten hoeveel mensen dit niet weten toets dan bij limewire pincode of wachtwoord in op de zoek functie!! sommige files worden wel door 20 mensen gedeeld!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: December 19 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 4, 2006 Bij Limewire kun je zelf kiezen welke Mappen je met anderen wilt delen! kies bij de instalatie dus niet meteen maar C: maar het liefst maar een map bijv: C:doc en settings/gebruikersnaam/ mijn videos of mijn muziek en stop hier dan alleen documenten in die je ook wilt delen!! ben je niet zeker kijk dan in limewire OPTIES--> DELEN hier kun je zien/ veranderen welke mappen je deelt!! Bij het downloaden met Torrents maakt dit (volgens mij) niks uit je client deelt alleen bestanden die jij ook van die client hebt afgehaald! EAGLES op n8dienst!! LOL wil je weten hoeveel mensen dit niet weten toets dan bij limewire pincode of wachtwoord in op de zoek functie!! sommige files worden wel door 20 mensen gedeeld!! LOl, ja dat is klote met het delen van je persoonlijke bende (foto's ect) Maar eagle... lekkere nachtdienst @ half 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
mike Geplaatst Mei 6, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2006 Bij Limewire kun je zelf kiezen welke Mappen je met anderen wilt delen! kies bij de instalatie dus niet meteen maar C: maar het liefst maar een map bijv: C:doc en settings/gebruikersnaam/ mijn videos of mijn muziek en stop hier dan alleen documenten in die je ook wilt delen!! ben je niet zeker kijk dan in limewire OPTIES--> DELEN hier kun je zien/ veranderen welke mappen je deelt!! Bij het downloaden met Torrents maakt dit (volgens mij) niks uit je client deelt alleen bestanden die jij ook van die client hebt afgehaald! EAGLES op n8dienst!! LOL wil je weten hoeveel mensen dit niet weten toets dan bij limewire pincode of wachtwoord in op de zoek functie!! sommige files worden wel door 20 mensen gedeeld!! hey eagles, bedankt voor de handleiding, ik had hem al reeds gewijzigd. en ja, wat betreft bittorent, dat dacht ik ook al; dat alleen het bestand dat je download ook door andere gerbuikers geupload kan worden, oftewel geshared. in ieder geval bedankt. dan weet ik dat dat geen kwaad kan. en ja, ik heb eens gekeken wat je zoals kunt vinden onder pincode en wachtwoord, het is niet normaal! groet, Mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Mei 7, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 7, 2006 hahaha ;D lache toch ;D p.s. als iemand de hotmail van linda essers wil kraken ik heb hier al een wachtwoord van !!!!! : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie