mpc007 Geplaatst April 29, 2010 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/29/09 Status: Offline Actief: November 16, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst April 29, 2010 Hey iedereen, Ik loop altijd wat achter met de games (wacht altijd paar maanden of ze positief beoordeeld worden, behalve als succes gegarandeert is, modern warfare 2 ) dus ik heb net Assassin's Creed I uitgespeeld, leuk spel, wel erg veel symboliek. Nu dus net AC II gedownload en geïstalleerd. Crack erover (ook voor de Ubisoft Game Launcher) en knallen. Loop ik tegen de bekendste bug aan voor spel die er bestaat, namelijk dat de Animus het niet doet, gelijk bij de eerste keer dat je erin wil al. Wit scherm, geeft geen sjoege. Al beetje gerommeld met savegames zoals op internet te vinden was, maar helpt geen moer. Patch 1.01 helpt ook niet, en volgens mij is er voor de pc geen 1.02... Wat moet ik eraan doen? Allicht hebben de forumkluivers dit al honderd keer aan moeten horen maar ik wil toch wel graag weten hoe ik het oplos. Gewoon stap voor stap, duidelijk zodat het gewoon lekker werkt en ik Ezio kan uitproberen Alvast heel erg bedankt, als iemand in NL het weet zijn jullie het wel tog? O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
ActionWaction Geplaatst April 29, 2010 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 29, 2010 Kijk even in het centrale topic Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
mpc007 Geplaatst April 30, 2010 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/29/09 Status: Offline Actief: November 16, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst April 30, 2010 ik heb niets kunnen vinden in het centrale topic, het gaat daar vooral over problemen met crack en drm, maar daar heb ik geen last van! ik kom gewoon met de ubisoft game launcher het spel binnen, de bug is dus puur ingame. Zal ik in het centrale topic mijn vraag nog een keer stellen of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Erwin. Geplaatst April 30, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 30, 2010 Yup daarom hebben we er een centraal topic over gemaakt om alle vragen omtrent een game daar te stellen zodat er overzicht blijft op het forum Deze gaat op :slot: graag uw vraag stellen in het centrale game topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie