LGamer95 Geplaatst April 29, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Delen Geplaatst April 29, 2010 Hoi, Ik heb de film 'Komt een Vrouw bij de Dokter' gedownload (voor m'n oma, als .avi bestand). Ik heb eerst de film even bekeken, en het geluid liep prima enz. Toen ging ik de film branden met het programma ConvertXtoDVD. Alles ging prima, en ik heb nog nooit problemen met het programma gehad, maar toen ik de DVD in de DVD Speler stopte, lipe het geluid helemaal niet goed en liep ongeveer 30 seconden achter. Ik heb het 2x geprobeerd, maar helaas... Weten jullie misschien een ander programma waarmee ik het kan proberen? Ik heb alleen geen Nero, en ik heb er eerlijkgezegd geen zin in om ervoor te betalen, als je begrijpt wat ik bedoel :angel: Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 29, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 29, 2010 Je moet branden op de 2x snelheid (Langzaam). Dan verhelp je veel al dit soort problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
LGamer95 Geplaatst April 29, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst April 29, 2010 Oke bedankt, ga ik proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie