woodie1960 Geplaatst Mei 3, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 3, 2006 Hallo ik ben Rob en hoop info uit te wisselen met andere belangstellende. meteen heb ik een vraag over iets wat ik niet onder de knie krijgt. Ik ben in bezit van een DVD film (Edison) die ik gedownload heb. Nu blijkt dat wanneer ik hem speelt via mijn DVD Rom van op de computer Oke met ondertiteling maar stop ik deze film in mijn Huis DVD speler om via tv te kijken dan mis ik mijn ondertiteling. Heeft dit met PAL te maken? of weet iemand een oplossing zodat ik mijn DVD-film toch op mijn huis DVD speler via mijn TV kan bekijken? Greetz Woodie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 4, 2006 Welkom Woodie! Maar probeer je dvd eens te kopieeren. Speelt hij je kopie dan wel correct af in je dvd speler? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
woodie1960 Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 4, 2006 Nee, helaas heb ik de DVD tot 3 keer gekopieerd en alle kopieen spelen wel met ondertiteling af in mijn PC DVD-speler maar op mijn Home DVD-speler geeft hij geen ondertiteling weer ondanks dat ik een vrij nieuwe DVD-speler heb. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie