Ivannah Geplaatst April 26, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Delen Geplaatst April 26, 2010 Hallo allemaal, :'(mijn PS2 leest plotseling geen DVD meer, maar wel mini dvd's. (ps2 is niet omgebouwd) kan iemand mij a.u.b. raad geven. ik kan ook geen copie dvd draaien op mijn ps2, bestaat er een mogelijkheid zodat de ps2 de copie's toch kan lezen of moet ik het eerst laten ombouwen. alvast bedank allemaal, IVANNAH Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Gast angel_creek Geplaatst April 26, 2010 Delen Geplaatst April 26, 2010 Je moet hem laten ombouwen of een Memor32 kaart gebruiken voordat je gekopieerde games kan draaien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Ivannah Geplaatst April 27, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Auteur Delen Geplaatst April 27, 2010 Maar, het probleem omtrent het niet lezen v/d DVD, kan het aan de laser(lens) liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Gast angel_creek Geplaatst April 27, 2010 Delen Geplaatst April 27, 2010 Gaat het om een Originele DVD of een gekopieerde? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Ikbenniemand Geplaatst April 27, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 27, 2010 Ik heb ook een PS2, leest perfect gekopieerde DVD's (films= GEEN GAMES) het zal allicht aan jou laser liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst April 27, 2010 Delen Geplaatst April 27, 2010 Ik heb ook een PS2, leest perfect gekopieerde DVD's (films= GEEN GAMES) het zal allicht aan jou laser liggen... Dan zou het probleem niet alleen bij de films zijn maar ook games Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Ikbenniemand Geplaatst April 28, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 28, 2010 dan zijn je DVD's waarschijnlijk niet goed gebrand Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Ivannah Geplaatst April 28, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Auteur Delen Geplaatst April 28, 2010 Mijn DVD is niet omgebouwd! gaat om originele DVD. als het aan de lens ligt, hoe verder! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Gast angel_creek Geplaatst April 28, 2010 Delen Geplaatst April 28, 2010 Mijn DVD is niet omgebouwd! gaat om originele DVD. als het aan de lens ligt, hoe verder! Je praat nu over DVD's is het een Film of een Game? Als geen van beiden het doen (Film/game) dan moet het wel aan je lens liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Ivannah Geplaatst April 29, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Auteur Delen Geplaatst April 29, 2010 ja' films/games wordt niet herkent. is de PS2 nog te redden!!, kan de lens vervangen worden of is er een ander oplossing. wie helpe mij. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Gast angel_creek Geplaatst April 29, 2010 Delen Geplaatst April 29, 2010 ja' films/games wordt niet herkent. is de PS2 nog te redden!!, kan de lens vervangen worden of is er een ander oplossing. wie helpe mij. Als je nog garantie hebt kan je het beste naar de Sony Helpdesk bellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie