Marnick| Geplaatst April 24, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 24, 2010 Hee, Als ik een camera of mijn ipod in 1 van mijn USB poorten doe ziet mijn computer ze niet. Ook als ik ze achter in mijn computer doe ziet hij ze niet. Ik heb al eerder een topic geopend over dit probleem, toen heeft iemand mij aangeraden om mijn pc even uit de stroom te halen en er dan weer in te doen. Dit werk opzich wel, alleen als ik de volgende dag mijn computer weer aan doe kan ik hem weer uit de stroom halen en er weer in doen. Dit is nogal vervelend. Heeft iemand een idee om mijn USB poorten permanent weer te laten werken? Misschien moet ik ook wel nieuwe drivers ofzo installeren maar ik zou niet weten hoe dat moet. Computer: Acer M7711 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Gast angel_creek Geplaatst April 24, 2010 Delen Geplaatst April 24, 2010 Welke besturings systeem heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Marnick| Geplaatst April 25, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 25, 2010 windows vista 64bit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
TereZz Geplaatst April 25, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 25, 2010 Probeer is of je usb poorten werken wanneer je vanaf een linux live cd start, zoals Ubuntu. Gratis te downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
Gast angel_creek Geplaatst April 25, 2010 Delen Geplaatst April 25, 2010 windows vista 64bit Vaag probleem... Doen sommige USB apparaten het wel? Of doet ECHT GEEN EEN het? Als geen één het doet kan het aan je Drivers liggen. Als sommige het doen dan moet je de USB Driver van de niet werkende apparaten installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
VXL Geplaatst April 25, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 25, 2010 Anders moet je binnenkort nog eens proberen windows7 erop te zetten, ik heb hier nog wel een cdtje liggen. Ik zoek eerst wel ff naar moederbord drivers, miss dat dat helpt. EDIT: ik help je eerst wel ff op msn verder, via teamviewer ofzo. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie