Sillysauce Geplaatst April 24, 2010 Bijdragen: 66 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 24, 2010 Ik heb gister drie downloads gestart. Twee daarvan zijn compleet, de derde loopt nog. Die derde heeft echter connectie-problemen, dus ik wil die eerste twee alvast uitpakken. Maar dit schijnt niet te lukken met de Extract now-functie in Grabit. Hij laat wel zien dat ie aan het repairen en extracten is maar de uitgepakte film komt op een of ander manier niet terecht in de Extracted-map? Het blijft een rij .rar en .par-files in de downloadmap. Doe ik iets nie goed? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 66
Gast angel_creek Geplaatst April 24, 2010 Delen Geplaatst April 24, 2010 Hij gaat dacht ik pas extracten als al je downloads afgerond zijn. Of anders zet je de Repair n extract functie uit en doe je het met quickpar en Winrar? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie