chevycaprice Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 142 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/08 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2012 Delen Geplaatst April 22, 2010 Beste Forum leden.Ik heb sinds kort een nw pc en nu gaat er iets vreemd gebeuren als ik een film wil downloaden.Normaal was het zo dat ik op Torrentz een naam van een film intoetste en dan kwam je vanzelf op de pagina met de diversen downloadsites,Dat gaat nog steeds goed hoor,Maar nu komt hetals ik dus nu het zei via piratebay of een andere ga downloaden gaat hij hem openen in Limewireen voorheen opende hij inUtorrent.Ik heb Utorrent gewoon weer op de pc staan.!!Maar toch opend hij hem in limewire.Ik heb weinig verstand van pc's dus ik begrijp er helemaal niks van kan iemand mij in begrijpelijke taal vertellen wat ik fout doe of hoe dit kan??Alvast bedankt voor jullie reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 142
svenholtman Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 22, 2010 als je op het bestand klikt doe je ipv dubbelklik rechtermuisknop --> bestand openen met --> utorrent.vervolgens kun je een vinkje zetten bij 'dit bestand altijd met dit programma openen' dan moet het lukken suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
VXL Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 22, 2010 Beste,Dit komt omdat de torrent standaard wordt geopend met limewire bij jou.Download even een torrent, en druk i.p.v. "openen" op "opslaan". Doe dan "openen in map" en klik rechtsklik op de zojuist gedownloade torrent. Klik vervolgens op eigenschappen en klik bij "Openen met: " op de knop "wijzigen...". Druk dan even op bladeren en zoek Utorrent.Als het goed is zou het zo moeten werken. Ik hoop dat je eruit komt.EDIT: Sven was me voor...VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
chevycaprice Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 142 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/08 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2012 Auteur Delen Geplaatst April 22, 2010 Super voor jullie snelle reactie's!!!!!!!!!1Maar het zal absoluut aan mij liggen.Maar als ik op het download deze torrent klik met rechtermuisknop heb ik er geen openen in map bij staan wel openen in nieuw venster,openen in nieuw tabblad (ik heb Windows 7)weet niet of dat het is.En ik heb al helemaal geen idee wat een nzb is ...sorry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 142
svenholtman Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 22, 2010 vxl is in de war met nieuwsgroepen (nieuwsgroepen = nzb). hij heeft het starttopic weer eens niet goed gelezen . je moet eerst het torrentbestand downloaden. dit doe je gewoon met de linkermuisknop en dan opslaan. als je deze vervolgens wil openen ga je naar de locatie waar deze is opgeslagen. DAN druk je rechtermuisknop --> openen met --> programma kiezen. dan klik je utorrent aan en zet je het vinkje bij de optie 'als standaar instellen' zie de screenshot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
VXL Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 22, 2010 Heb het even aangepast, ik had wel door dat het over torrents ging, maar heb daar niet echt bij stilgestaan bij het typen van deuitleg. Maarja het komt op het zelfde neer, ik denk persoonlijk dat mijn manier wat makkelijker is(via eigenschappen) maar ik weet niet of hij het al voor elkaar heeft gekregen... VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
chevycaprice Geplaatst April 23, 2010 Bijdragen: 142 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/08 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2012 Auteur Delen Geplaatst April 23, 2010 Svenholtman en VXL jullie zijn geweldig !!!!!!!!!! Het is gelukt hoor en dat voor mij als leek Jongens Enorm Bedankt voor jullie steun en adviezen. Chevycaprice (Ronald) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 142
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie