Repentance Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 22, 2010 Hallo :zwaai:, Mijn oude koeler maakt ongelovelijk veel herrie, dus ik wil graag een nieuwe losse koeler kopen om hem te vervangen, maar ik weet niet wat voor een ik moet halen die bij mij het beste past. Graag wil ik een super stille koeler hebben die ook prima koelt en redelijk betaalbaar is. ;D Ik heb een tekst bestand erbij gedaan die ik met CPU-Z heb gemaakt, zodat jullie de juiste informatie over mijn PC hebben. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet Repentance O0 [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Farid. Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst April 22, 2010 Weet je zeker dat het je koeler is? het kan ook je hdd zijn als hij aan het laden is. En welke koeler is het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Tom Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 22, 2010 De CPU koeler, wat anders? De boxed cooler van AMD is een kreng hoor. Ik raad iets in de trant van een Hyper 212 Plus aan, als die in je kast past. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Repentance Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 22, 2010 Ik weet zeker dat het mijn CPU koeler is. Mij computer kast is van middelmatige grote. Maar is de Hyper 212 Plus stiller dan mijn huidige boxed koeler van AMD? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Tom Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 22, 2010 Vrijwel alle koelers zijn stiller dan dat boxed geval. Je kunt ook een volledig passieve koeler nemen in de vorm van een Xigmatek Megahalems of zo, maar dan betaal je een schep meer en je moet dan echt zeker weten dat dat ding in je behuizing past. Aan "middelmatige grootte" hebben we niet zoveel. Heb je een ATX kast? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Repentance Geplaatst April 22, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 22, 2010 Ik heb op Google gekeken naar de ATX kasten en de grote van mijn kast is ook ongeveer de zelfde maat. Maar zo'n koeler (http://www.techcomputers.pt/loja/images/megahalems_feature.JPG) past volgens mij niet in mijn kast, tenzij hij net zo klein is al deze (http://images.hardware.info/news/alpine64gt_01l_550.jpg) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie