Spring naar bijdragen

Fifa 2006 + Fifa world cup 2006 (melding rapport verzenden)

Gast waelrahman

Aanbevolen reactie

Gast waelrahman

Hey,

Ik heb alle topics afgezocht maar kwam de juiste antwoorden niet tegen. Ik heb fifa 2006 + fifa world cup 2006 gedownload via torrentspy. Vervolgens geinstalleerd met deamon tools. als ik ze wil opstarten krijg ik gelijk de melding rapport verzenden. vervolgens druk ik op rapport verzenden, en start het spel opnieuw op. Er gebeurd nog steeds niks. Ook het deinstalleren helpt niet. Wie kan mij helpen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Gast waelrahman

tsja alles start op (fifa 2006). Kan single player doen. Als ik via multiplayer en dan netwerk doe, ziet de andere speler mij wel. Vervolgens kiezen we beide een team, en laad de balk ongeveer 3 kwart. Krijg daarna weer de melding van rapport verzenden. Dus de game werkt niet bij multiplayer. Heb ik hier dan een andere crack voor nodig. Bijvoorbeeld een multiplayer crack ofzo? Op school heb ik het spel namelijk ook gespeeld (ook gedowload) en dan kunnen we wel tegen elkaar spelen met die multiplayer functie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...