ineedhelpz Geplaatst April 19, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 19, 2010 hey, ik kan niet meer inloggen op youtube, ik kan ook geen nieuw account maken. Kan iemand me helpen? het enige wat ik krijg als ik op sign in of sign up klik is: "This webpage is not available. The webpage at https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?uilel=3&service=youtube&passive=true&continue=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fsignin%3Faction_handle_signin%3Dtrue%26nomobiletemp%3D1%26hl%3Den_US%26next%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252Fresults%253Fuploaded%253Dw%2526search_query%253Dray%252Bwilliam%252Bjohnson%2526search_type%253Dvideos%2526suggested_categories%253D23%2526uni%253D3&hl=en_US<mpl=sso might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address. Here are some suggestions: Reload this web page later. More information on this error Below is the original error message Error 118 (net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT): The operation timed out." ik heb volgens mij geen virus gebruik AVG en hitman pro en kan niks vinden weet iemand een oplossing? ik kan zo helemaal niks meer :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Eagles Geplaatst April 19, 2010 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 19, 2010 The webpage at ......might be temporarily down probeer het morgenvroeg nog eens.... als het dan nog niet werkt kijken we even verder O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
ineedhelpz Geplaatst April 19, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 19, 2010 The webpage at ......might be temporarily down probeer het morgenvroeg nog eens.... als het dan nog niet werkt kijken we even verder O0 het probleem is ook dat het nu al een paar dagen is dus ik betwijfel het dat het morgen wel lukt, maar ik zal het nog eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Erwin. Geplaatst April 20, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 20, 2010 probeer anders eens via een proxy in te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
ineedhelpz Geplaatst April 20, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 20, 2010 probeer anders eens via een proxy in te loggen. ik ben niet echt goed met computers hoe log ik in via een proxy? ik heb trouwens geprobeerd in te loggen met mijn mac en daar werkt het allemaal nog wel :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast angel_creek Geplaatst April 20, 2010 Delen Geplaatst April 20, 2010 Vaag, bij mij doet YouTube het wel... Welke internet browser gebruik je btw? Post samenvoeging: april 20, 2010, 08:04:49 En heb dit gevonden. http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=38f248c34e0f4143&hl=en Staat wat over die error in? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Pctje Geplaatst April 20, 2010 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 20, 2010 Ik logde een tijdje geleden in met mijn youtube account. En toen stond daar dat ik binnenkort moest gaan inloggen met mijn gmail account. (als je die eraan gekoppeld had.) Dus probeer eens met je gmail account als je die hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
ineedhelpz Geplaatst April 20, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 20, 2010 Vaag, bij mij doet YouTube het wel... Welke internet browser gebruik je btw? Post samenvoeging: april 20, 2010, 08:04:49 En heb dit gevonden. http://www.google.com/support/forum/p/Chrome/thread?tid=38f248c34e0f4143&hl=en Staat wat over die error in? ik heb google chrome, internet explorer en safari geprobeerd en geen van allen werken. Ik krijg steeds meer fouten :S de link die je gaf werkt bij mij ook al niet "Oops! Google Chrome could not connect to www.google.com Suggestions: Try reloading the page Search on Google:" heb de pagina verschillende malen gereload en met internet explorer en safari geprobeerd en de link werkt nog steeds niet. Het komt trouwens bij steeds meer sites voor dat de pagina niet werkt Post samenvoeging: april 20, 2010, 16:44:53 Ik logde een tijdje geleden in met mijn youtube account. En toen stond daar dat ik binnenkort moest gaan inloggen met mijn gmail account. (als je die eraan gekoppeld had.) Dus probeer eens met je gmail account als je die hebt? Ik heb helaas geen gmail, lag het daar maar aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast angel_creek Geplaatst April 20, 2010 Delen Geplaatst April 20, 2010 Gebruik Firefox is. De enige browser waarbij ik op Google niet zulke errors met YouTube vind. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jeroen Geplaatst April 20, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst April 20, 2010 Gebruik Firefox is. De enige browser waarbij ik op Google niet zulke errors met YouTube vind. Meen je dat serieus? geloof me, firefox is niet de enige die youtube kan laden... Ik denk dat je een virus te pakken hebt. Heb je de laatste tijd ook last van traag internet? Zo ja, dan weet ik het bijna zeker. Probeer eens te scannen met Malwarebytes, het is gratis, kan geen kwaad en werkt effectief tegen malware. Mocht je fouten vinden, dan zou je die gedeeltelijk kunnen oplossen met malwarebytes. Vervolgens kun je dan beter een logje plaatsen op www.nucia.eu, die helpen je dan verder. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
ineedhelpz Geplaatst April 20, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 20, 2010 Gebruik Firefox is. De enige browser waarbij ik op Google niet zulke errors met YouTube vind. Meen je dat serieus? geloof me, firefox is niet de enige die youtube kan laden... Ik denk dat je een virus te pakken hebt. Heb je de laatste tijd ook last van traag internet? Zo ja, dan weet ik het bijna zeker. Probeer eens te scannen met Malwarebytes, het is gratis, kan geen kwaad en werkt effectief tegen malware. Mocht je fouten vinden, dan zou je die gedeeltelijk kunnen oplossen met malwarebytes. Vervolgens kun je dan beter een logje plaatsen op www.nucia.eu, die helpen je dan verder. heel erg bedankt ik ben nu bezig met scannen en heb al geïnfecteerde bestanden gevonden en had inderdaad last van traag internet. Kan malwarebytes ze allemaal verwijderen of moet je dat via nucia.eu doen? Post samenvoeging: april 20, 2010, 23:25:48 Helaas heeft het verwijderen van de malware, etc niets geholpen en zal eens wat plaatsen op nucia.eu :S Post samenvoeging: april 22, 2010, 08:57:25 helaas heeft nog steeds niks geholpen en op nucia.eu krijg ik geen hulp . Heeft er iemand anders nog ideeën? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ineedhelpz Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 5, 2010 YES! Bedankt forum voor alle hulp. Helaas heeft niks geholpen, maar nu eindelijk na 2-3 weken heeft het probleem zichzelf opgelost!! Problem solved. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Erwin. Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 5, 2010 gelukkig maar, dan gaat deze op slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie