Ivannah Geplaatst April 16, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Delen Geplaatst April 16, 2010 Hallo Computeraars, bestaat er geen hogere versie van ConvertXtoDVD 3.3.4.1. en ben ook opzoek naar een programma dat van DVD naar CD converteert en omgekeerd. Ik ben opzoek naar een oplossing omtrent het program ConvertXtoDVD, het is namelijk zo dat wanneer ik een programma gedownload hebt via utorrent met een groot bestand van b.v. 4.32 GB is het zo dat soms zulke grootte programma's 4 (video)bestanden bevatten, en dat het Convert program niet alle 4 (video) bestanden gelijk kan converteren maar slechts een(1), en dat vind ik toch lastig! mijn vraag dus: hoe krijg ik alle (video)bestanden op een(1) DVD via het ConvertXtoDVD program. bijvoorbaat dank voor u reactie Ivannah Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
kaasbroodje Geplaatst April 16, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 16, 2010 waarom wil je het converteren als je de film ook gewoon kan branden met nero als video dvd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Valcorb Geplaatst April 17, 2010 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 17, 2010 waarom wil je het converteren als je de film ook gewoon kan branden met nero als video dvd? Als hij graag ConvertXToDVD wil, dan wil hij dat BTW met ConvertXToDVD kan je custom menu's maken. Hallo Computeraars, bestaat er geen hogere versie van ConvertXtoDVD 3.3.4.1. en ben ook opzoek naar een programma dat van DVD naar CD converteert en omgekeerd. Ik ben opzoek naar een oplossing omtrent het program ConvertXtoDVD, het is namelijk zo dat wanneer ik een programma gedownload hebt via utorrent met een groot bestand van b.v. 4.32 GB is het zo dat soms zulke grootte programma's 4 (video)bestanden bevatten, en dat het Convert program niet alle 4 (video) bestanden gelijk kan converteren maar slechts een(1), en dat vind ik toch lastig! mijn vraag dus: hoe krijg ik alle (video)bestanden op een(1) DVD via het ConvertXtoDVD program. bijvoorbaat dank voor u reactie Ivannah Ga naar thepiratebay en zoek op: VSO ConvertXToDVD 4.0.10.324 Final Incl Serial - [HB] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Nigel Geplaatst Mei 5, 2010 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Mei 5, 2010 Er is een nog nieuwere versie: Ga naar piratebay.org en typ: VSO ConvertXToDVD 4.0.11.326 + Serails-[HB] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie