janniek Geplaatst April 14, 2010 Bijdragen: 54 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 14, 2010 hallo allemaal,ik heb 3 computers, eentje met visa, eentje met xp en eentje met windows 7. is het mogelijk om deze 3 met elkaar te verbinden zodat ik niet steeds met een geheugendisk hoef te lopen en weet iemand hoe:)? alvast bedankt!gr janniek Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 54
svenholtman Geplaatst April 14, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 14, 2010 de makkelijkste optie voor jouw is om gebruik te maken van het programma Dropbox denk ik. dit installeer je op alle 3 de pc's. vervolgens word er op elke pc een map gemaakt genaamd mydropbox. hier kun je zo je bestanden in slepen. vervolgens staat het op alle 3 de pc's. de bestandsoverdracht gaat via internet en niet via het netwerk.www.dropbox.com. de rest wijst zich vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
janniek Geplaatst April 14, 2010 Bijdragen: 54 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 14, 2010 de makkelijkste optie voor jouw is om gebruik te maken van het programma Dropbox denk ik. dit installeer je op alle 3 de pc's. vervolgens word er op elke pc een map gemaakt genaamd mydropbox. hier kun je zo je bestanden in slepen. vervolgens staat het op alle 3 de pc's. de bestandsoverdracht gaat via internet en niet via het netwerk. www.dropbox.com. de rest wijst zich vanzelf okee bedankt! maar is er geen oplossing dat ik over mijn eigen netwerk ga? lijkt me opzich iets handiger en kan ik ook films oversturen want het denk ik wel meer dan 2 gb aan films en dat is het maximale anders moet je voor dat programma betalen. gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 54
svenholtman Geplaatst April 14, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 14, 2010 tja geheid dat het kan maar volgens mij is dat erg lastig omdat je drie verschillende besturingssystemen hebt. als alles nou 1 was, dan was het niet zo moeilijk maja .... mss dat iemand anders nog een oplossing voor je heeft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Fredpascal Geplaatst April 17, 2010 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 17, 2010 Gesharede map aanmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
janniek Geplaatst April 19, 2010 Bijdragen: 54 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 19, 2010 Gesharede map aanmaken. okee nou weet ik in ieder geval hoe het heet.. weetje ook hoe het moet:)? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 54
Erwin. Geplaatst April 19, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 19, 2010 Rechtermuisknop op de map en dan kiezen voor delen en beveiligen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie