mloes Geplaatst April 13, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 13, 2010 Hoii!! Sinds kort doet internet heel raar, krijg soms deze melding: Dit tabblad is hersteld Door een probleem met deze webpagina is het tabblad gesloten en opnieuw geopend door Internet Explorer Dan krijg ik ook nog dat ik een rapport moet verzenden.... bij de details staat dan dit: Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van Internet Explorer toen het probeel optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te identificeren; en het IP-adres (internet-protocol) van de computer Ik heb dat nooit eerder gehad, en de pagina kan ik dan niet eens bekijken ??? Weet iemand wat ik hier mee aan moet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
stefjuh Geplaatst Mei 14, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Mei 14, 2010 Ik heb het zelfde probleem gehad en ik heb het simpel weg kunnen oplossen door over te stappen naar een andere browser. Wat je ook zou kunnen doen is kijken voor een update van IE. gr Stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie