Ricardo_058 Geplaatst April 10, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 10, 2010 Dag mensen!! Ik heb even een vraag. Ik heb afgelopen week de Sony Ericsson Xperia X10 ontvangen en daarbij zit een maand lang een proefperiode van Wisepilot. Een erg goed uitziend en snel werkend navigatiesysteem welke ook flitsers, verkeersinfo en wegwerkzaamheden aan geven kan. Tevens allerlei zaken als musea e.d. Het bevalt mij echt prima alleen helaas is die proefperiode dus op 8 mei afgelopen. Als ik verlengen wil kost mij dat 99,95 op jaarbasis. Nu is dat natuurlijk al niet veel voor een dergelijk programma (eigen bevinding) alleen als het voor niets kan is dat natuurlijk lekker meegenomen. Heeft iemand ervaringen met dit programma en eventueel met het gratis verkrijgen van de volledige service?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie