Spring naar bijdragen

hoe brand ik dvd-r film op een dvd+r schijfje

Gast jaysiea

Aanbevolen reactie

Gast jaysiea

hallo ik had een vraagje ik heb een paar dvd-r films op me pc staan waaronder een paar vakantiefilms allemaal op dvd-r en heb ze allemaal kunnen rippen naar me harde schijf maar als ik ze wil branden op dvd+r doet die het niet..

hoe kan dit

ik heb een duallayer dvd brander moet zowel + als - kunnen branden en in het bezit van nero 7

kan iemand mij uitleggen hoe ik de dvd-r film kan branden op dvd+r schijfje of hoe ik ze om kan zetten..

groetjes johan

ps mailen mag ook hoor

met adviezen

j.zondag1[at]chello[dot]nl

ps ik heb de film kunnen toevoegen in nero burning rom 7.0 en hij doet het en het brand proces start ook maar voordat die werkelijk begint met branden geeft die power calibration error...

ps mijn brander is niet stuk, want heb dr gisteren nog mee gebrand en hij geeft het nu als ik de dvd-r film op een dvd+r schijfje wil zetten ik heb nog nie geprobeerd om die dvd-r film op een dvd-r schijfje te zetten heb ik momenteel nie in me bezit, waar kan dit aanliggen.. kan iemand mij aub helpen 

Edit by Dusszz: Ik heb je email even geedit ivm spam ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat is nou iets wat ik ook graag zou willen weten  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

dit kwam ik tegen op internet:

LET OP: DVD-R (met een min-teken), DVD+R (met een plus-teken) en DVD-RAM zijn drie heel verschillende dingen. Als u een DVD brander heeft die alleen geschikt is voor 'min' dan heeft u aan DVD+R schijfjes helemaal niets en omgekeerd geldt hetzelfde.

Alhoewel DVD-R en DVD+R voor dezelfde dingen gebruikt worden zijn ze niet uitwisselbaar. Beide hebben voor- en nadelen.

Het voordeel van DVD-R is dat een eenmaal gebrande DVD-R schijf erg lijkt op een normale (geperste) DVD. Het is hierdoor voor de fabrikant van huiskamer DVD spelers erg eenvoudig om hun speler ook DVD-R te laten snappen. Een DVD+R schijf verschilt veel meer van een geperste DVD waardoor veel fabrikanten de ondersteuning van DVD+R maar laten zitten.

Het voordeel van DVD+R is dat het systeem beter voorzien is in de mogelijkheid om later nog data aan de DVD toe te voegen.

Op Macintosh systemen is DVD-R het meest gangbaar, op Windows systemen is DVD+R het meest gangbaar. Als u videomateriaal op DVD wilt branden wat zo universeel mogelijk afspeelbaar moet zijn kiest u het beste voor DVD-R. Er zijn tegenwordig branders die beide soorten kunnen branden.

kan je niet gewoon een image maken van de ene dvd en die image branden op de andere dvd ?

zo omzeil ik meestal alle beveiligingen op dvd's

dus zo kan je mss van - naar + kopieren en andersom

ach nog ff dan is de Blu-Ray er :P hebben we tenminste 27 Gb op een schijfje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

@ IMPY

ach nog ff dan is de Blu-Ray er  hebben we tenminste 27 Gb op een schijfje

en zelfs dan heb je blu ray  en HD-systemen!! beide weer ondersteunt door verschillende bedrijven! Dus zoveel schieten we er nog niet mee op ben ik bang!! Op de megaGigs na dan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...