Gast .:beginner:. Geplaatst April 10, 2010 Delen Geplaatst April 10, 2010 hallo duken mensen,ik download films en heb natuurlijk dan ook ondertiteling nodig.deze haal ik van de site: www.nlondertitels.com.ik er een vraagjes over: als ik op een film click dan staat er achter some v2 of v3 wat betekent dit????alvast bedankt O0gr ToinePost samenvoeging: april 10, 2010, 15:01:08 mensen ik heb het antwoord al gevonden !! ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Max61 Geplaatst April 10, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/10 Status: Offline Actief: Maart 5, 2015 Delen Geplaatst April 10, 2010 Hello dukersBen ook op zoek naar de betekenis van V2 of V3 (soms tot V9) die achter de naam van de film staan.beginner heeft het al gevonden maar ik niet,hahaAlvast bedankt voor de hulp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst April 10, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 10, 2010 dat is gewoon de versie. niets belangrijks. als er dus v9 staat betekend dit dat er 9 ondertitels van deze film beschikbaar zijn. je zult dus simpelweg gewoon moeten proberen welke synchroon loopt als je op info klikt komt er bij sommigen ook te staan van welke torrent deze is. moet je daar maar even bij kijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
movado Geplaatst April 10, 2010 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst April 10, 2010 Veel films en series waar al Nederlandse ondertitels ingebakken zit vind je ook op de bekende websites (Piratebay, Demonoid), zoek dan bijvoorbeeld op de vermelding NL Subs, of DivxNL. Je kunt ook eens kijken op het forum op DIVXNL-team.nl. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
kaasbroodje Geplaatst April 11, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 11, 2010 Som staan er vertaal fouten in de ondertiteling als er dan nieuwe subs worden uitgebracht door de zelfde groep waar de fout uit is gehaald zetten ze er bv v2 achter zo dat je weet dat er fouten uit zijn gehaald. Het komt er dus op neer hoe hoger het getal achter achter de v hoe kleiner de kans is dat de subs niet kloppen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
svenholtman Geplaatst April 11, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 11, 2010 Som staan er vertaal fouten in de ondertiteling als er dan nieuwe subs worden uitgebracht door de zelfde groep waar de fout uit is gehaald zetten ze er bv v2 achter zo dat je weet dat er fouten uit zijn gehaald. Het komt er dus op neer hoe hoger het getal achter achter de v hoe kleiner de kans is dat de subs niet kloppen dat is 1 punt dat er gebruikt wordt gemaakt van v1 v2 etc. maar ook dat er gewoon van meerdere uploaders subs zijn. het beste is dus om een ondertitel te downloaden waar gewoon bijvoorbeeld staat: Defendor.2009.LiMiTED.DVDRip.XViD-BULLDOZER.srt in plaats van defondor v1 defendor v2 etc etc dan weet je meteen welke sub bij welke torrent hoort en hoef je ze niet eerst allemaal te proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie