gekie1973 Geplaatst April 10, 2010 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 10, 2010 hoi ik heb een vraag over albumplayer het is een leuk progamma maar het is een demo naar een kwartier moet je opnieuw doen heb al wel gekeken naar een crack en ook wel gevonden maar die doen het niet of ik doe het verkeert weet iemand hoe het moet en graag duidelijk handleiding er bij doen dan kan ik ook genieten groetjes john Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie