Spring naar bijdragen

Enquetes invullen voor geld

Bart'

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Is er iemand bekend met sites waar je enquetes in kunt vullen voor geld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k
  • Reacties 21
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, Opinionbar. Maar zoals te verwachten duurt het een jaar of drie voordat je je eerste tientje daar af kunt schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
Gast angel_creek

Je doet het eigenlijk voor niks. Na een tijdje word je het toch zat. Ik had zelf 250,- verdient. (Vraag niet hoe) Dat werd na 1 jaar nog steeds niet overgeschreven naar mijn pay-pal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Ik weet niet via welke website ik dat deed/doe... Soms krijg ik een melding dat er weer wat geld voor me klaar staat. Nu kan ik daar niet van rentenieren en ik laat het bedrag altijd naar een goed doel overmaken, maar ik denk dat het toch afgelopen jaren tegen de €50 is geworden (nu vul ik niet zoveel enquetes in, of ik behoor niet tot de doelgroep, dus mogelijk dat het ook meer had kunnen zijn....)  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25025
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb dit vroeger ook nog gedaan via euroklik en dit soort "handige" sites. Maar na maanden te hebben geploeterd en dan uiteindelijk een 10tje te hebben verdient schiet het gewoon niet op.

Niet doen dus, :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  91
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Je doet het eigenlijk voor niks. Na een tijdje word je het toch zat. Ik had zelf 250,- verdient. (Vraag niet hoe) Dat werd na 1 jaar nog steeds niet overgeschreven naar mijn pay-pal.

hoe kan je pay-pal hebben als je 16 bent? de laatste keer dat ik daar voor gekeken heb moest je 18 zijn..

ik wist trouwens niet dat je geld kon verdienen met enquetes invullen:P klinkt als slapend rijk worden ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 91

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hoe kan je pay-pal hebben als je 16 bent? de laatste keer dat ik daar voor gekeken heb moest je 18 zijn..

ik wist trouwens niet dat je geld kon verdienen met enquetes invullen:P klinkt als slapend rijk worden ::)

Tja nou een boterham kun je er niet mee verdienen hoor, slapend rijk worden is helaas nog een fabeltje en zeker via internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  4321
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

hoor nu wel steeds op radio 3fm zo'n radiospotje over 250 euro verdienen binnen een half uur

nog geen tijd gehad om te kijken was iets van snellepegels.nl of zoiets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wat een slechte site hij doet het niet eens met firefox en chrome  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  1663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

hoor nu wel steeds op radio 3fm zo'n radiospotje over 250 euro verdienen binnen een half uur

www.vluggeflappen.nl

xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 26
  • 1.7k

• Bijdragen:  327
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

haha, dit is een reclame spot van de belastingsdienst het werkt, maar is wel misleidend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 327

• Actief:  

Welnee, helemaal niet misleidend. Ongeveer de helft van de jongeren laat hun teruggaaf jaarlijks zitten. Da's toch zonde? Ik dien 'm sinds ik werk in en gemiddeld is de teruggaaf inderdaad zo'n 200 euro. Ik krijg over vorig jaar 237 euro terug. Zou ik echt niet willen missen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  327
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

klopt helemaal maar ze kunnen ook gewoon aan het eind van de reclame spot zeggen dat het van de belastingdienst is  :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 327

• Actief:  

Dan kijkt dus niemand op de site en heb je je doel dus niet bereikt. Dat zou ik van harte toejuichen als dat inderdaad reclame zou zijn om een product aan te schaffen, maar het zou je juist geld op kunnen leveren. Niet bepaald de misleiding die je kent dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25025
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vind het eigenlijk ook wel briljant. Ik hoorde de reclame ook op de radio en was ook wel benieuwd. Goede zet van de belastingsdienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  4321
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

dacht al dat het iets van de overheid zou zijn

zoiets van als je gaat kijken dat je word uitgemaakt voor idioot omdat je het geloofd haha

belasting teruggave viel tegen dit jaar  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Actief:  

Dan heb je dus ook weinig teveel betaald. Da's juist mooi, want jouw geld was dus al bij je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Dan heb je dus ook weinig teveel betaald. Da's juist mooi, want jouw geld was dus al bij je.

ik betaal dan liever iets te veel. het gevoel dat je in een keer veel geld terug krijgt is altijd mooi meegenomen. anders was het geld mss toch wel opgegaan aan andere zaken. nu niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Mja, ach... Het is wel leuk dat je iets van 4,7% rente krijgt. Voor de rest verschilt het van persoon tot persoon. Je kunt altijd een voorlopige teruggaaf vragen, maar daar schiet je niet zoveel mee op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  3
  • Leeftijd:  32

Dat was een keiharde faal actie van de belastingsdienst.

Ik zou zeggen ga maar eens kijken op de website, Ik heb me kapot gelachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  1

Ik heb in minder dan 9 maanden 450 euries bij elkaar geklikt. Let wel op, er zijn onbetrouwbare baggersites en goede.

Om mensen verder op weg te helpen heb ik een overzicht gemaakt met do´s en dont´s: www.Spam.spam Kijk maar of je er iets mee kunt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Ik heb in minder dan 9 maanden 450 euries bij elkaar geklikt. Let wel op, er zijn onbetrouwbare baggersites en goede.

Om mensen verder op weg te helpen heb ik een overzicht gemaakt met do´s en dont´s: www.Spam.spam Kijk maar of je er iets mee kunt!

En wij geloven dat? Je eerste bericht? Tja ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

LET OP: Lees Installatie en Veiligheid onderaan als u deze wilt installeren, om schrikken te voorkomen.                               Media Player Classic 2.3.8 is de nieuwste update van deze populaire mediaspeler, waarin belangrijke componenten zoals de MPC Video Renderer en MediaInfo zijn geoptimaliseerd. Daarnaast zijn er diverse bugs verholpen, wat zorgt voor een nog soepelere gebruikerservaring.   Wat is Media Player Classic Home Cinema? Media Player Classic Home Cinema (MPC-HC) is een moderne interpretatie van de klassieke Windows Media Player 6.4, maar met een schat aan extra functionaliteiten. Deze veelzijdige mediaspeler ondersteunt niet alleen de gangbare formaten zoals MPEG en AVI, maar kan ook QuickTime-films en Real-video's afspelen, mits de bijbehorende codecs zijn geïnstalleerd. MPC-HC is ontworpen met gebruiksgemak in gedachten; het is een eenvoudige, maar razendsnelle mediaspeler die vrijwel elk denkbaar bestandsformaat aankan. Of je nu WMV, MOV, AVI, Real, ASF, MPEG, MP3, AAC, OGG of Flash-bestanden wilt afspelen, deze speler laat je niet in de steek. Ook DVD's, CD's en (S)VCD's zijn geen probleem. Bovendien ondersteunt Media Player Classic ondertitels bij AVI-bestanden, wat de kijkervaring verder verrijkt. Een Korte Geschiedenis van Media Player Classic Media Player Classic - Home Cinema is de voortzetting van de legendarische originele Media Player Classic, die tot 2009 werd ontwikkeld door Guliverkli/Gabest. Na de stopzetting van het oorspronkelijke project in 2017, kwam er een afsplitsing op GitHub die de ontwikkeling van deze krachtige mediaspeler nieuw leven inblies. Hierdoor kunnen gebruikers blijven genieten van een up-to-date en betrouwbare mediaspeler. Installatie en Veiligheid Het installatieproces van Media Player Classic - Home Cinema is eenvoudig en veilig. Het installatiebestand is 100% schoon, maar het kan zijn dat Microsoft Defender SmartScreen een waarschuwing geeft. In dat geval kun je eenvoudig op "Meer informatie" klikken en kiezen voor "Toch uitvoeren". Wees gerust, het bestand is veilig en vrij van malware. Conclusie Media Player Classic 2.3.8 biedt een uitstekende oplossing voor iedereen die op zoek is naar een veelzijdige en betrouwbare mediaspeler. Met zijn brede ondersteuning voor verschillende bestandsformaten en de continue ontwikkeling door de community, blijft MPC-HC een topkeuze voor zowel casual gebruikers als fervente film- en muziekliefhebbers. Geniet van je media in de hoogste kwaliteit met de gebruiksvriendelijke interface en krachtige functies van Media Player Classic Home Cinema!   Downloaden Download Media Player Classic - Home Cinema voor Windows via GitHub    
  • Recente prestatie

• deePsPace heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...