Gast avd555 Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 Ik heb black & white 2 gedownload maar als ik het met deamon mount en dan in het menu instaleren klik dan komt het het instalshield, en dan komt er een error met de tekst: Black & white 2 is not yet installed on this system. please install the game first, then re-run this update program. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 zijn het niet toevallig 2 cd''s, zoja probeer die ander eens te mounten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avd555 Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 FUCK >, ik heb per ongeluk maar 1 cd gedownload :'(, waar zou ik die andere kunnen downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 op dezelfde plaats waar je de eerst gedownload hebt misschien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avd555 Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 Dit is het bestand dat ik gedownload heb: (TBK)_Black.And.White.2.Battle.of.the.Gods-RELOADED hoe zou het bestand noemen dat ik dan moet downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 2, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 je heb de game zelf helemaal niet gedownload je heb alleen een update gedownload voor t spel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie