Spring naar bijdragen

converterX2DvD

Gast .:beginner:.

Aanbevolen reactie

Gast .:beginner:.

hallo mensen van duken.nl,

ik heb converterX2dvd gratis, maar dan heb je een watermerk in het beeld staan :-\

ik wil namelijk de echte versie.

ik heb all een paar keer deze forum gekeken waar het volgende in stond:

Hoe kan je ConvertXtodvd installeren?

1. Verwijder eerst de oude versie, als je geen oude versie hebt ga dan naar stap 2.

2. Installeer VSOConvertXtodvd3_setup.exe, maar start het programma nog niet op.

3. Na de installatie kopieer de crack en vso_hwe.dll in de folder waar je het programma installeerd: C:/Program files/vso/convertx/3/ en open tenslotte de crack in map en druk patch.

4. Klaar, U kunt nu het programma gebruiken.

ik snap het niet helemaal... ben nog maar een groentjes in deze dingen dus ik hopt dat jullie mij het kunnen uitleggen hoe het moet in jip en janneke taal.

alvast bedankt O0

gr  Toine :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

zullen we het simpel doen :P ja he

verwijder die versie maar weer

download deze (is van mezelf) http://www.megaupload.com/?d=  achter het = teken het volgende typen: VI6422JU

er zit een serial bij

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...