Anton2009 Geplaatst April 7, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 7, 2010 Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en heb me zojuist voorgesteld. Ik denk dat ik hier mijn vraag kan stellen. Ik heb een muziek album gedownload met µTorrent, maar nu weet ik niet hoe ik de files moet uitpakken. Wie kan en wil mij hierover informeren? Al vast Hartelijk dank. Groetjes, Anton. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
svenholtman Geplaatst April 7, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 7, 2010 wat voor bestanden heb je. als je rar bestanden hebt dan kun je deze gewoon uitpakken met winrar! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
headsh0t Geplaatst April 7, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 7, 2010 Ik snap je niet helemaal, maar ik denk dat je bedoeld dat de MP3 files in een rar bestandje zitten. Gewoon even winrar downloaden & installeren. Als je dat hebt gedaan doe je dit: 1 ga naar de folder waar het rar bestand in staat 2 rechtermuisknop, en dan extract here/pak hier uit. Als het goed is staan de MP3'tjes er dan. Succes Gr. headsh0t Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Anton2009 Geplaatst April 7, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 7, 2010 Hé hallo. Al een paar reacties. Bedankt hoor. Ik ben zelf ook even doorgegaan met het proberen en ik ben er zelf uitgekomen. Niet er slim van mij hoor, maar omdat mijn downloadmap nogal vol zat, heb ik hem gewoon over het hoofd gezien. Ik zag wel de µTorrent link en ik dacht, dat is em. En zo zat ik in een vicieuze cirkel. Sorry hoor. Toch bedankt voor de snelle reacties!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
kaasbroodje Geplaatst April 8, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst April 8, 2010 Wat je kan doen om je download makkelijk te vinden is het volgende, druk in utorrent met je rechtermuisknop op je gedownloade bestand en klik op Open bijhorende map dan kom je meteen bij je gedownloade bestand terecht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie