Spring naar bijdragen

Nieuw lid.


Anton2009

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/07/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal. Ik heb me net aangemeld als lid. Ik ben nerd, maar vind toch dat ik er (ondanks mijn leeftijd) aardig wat van af weet. Ik hou van muziek. Nu was ik wat aan het zoeken en kwam het tegen internet. Maar ik moest eerst µTorrent installeren. Dat heb ik gedaan en ben begonnen het album te downloaden. Lukte allemaal prima. Na afloop zag ik de files staan in het programma. Maar daarna wist ik het niet meer. Ik kan de files niet uitpakken als mp3-files. Dus ben maar weer gaan zoeken op internet hoe dat moet. Zodoende kwam ik hier terecht. Ik neem aan dat ik de vraag elders op het forum moet stellen. Ik kijk nog wel even verder. Als iemand mij een hint wil geven, dan hou ik me aanbevolen. Ik denk dat velen bezig zijn met films, maar dat interesseert me niet zo veel. Ik hoop dat ik wat hulp van jullie kan krijgen hoe ik verder moet, want ik ken niemand die me helpen kan. Hier laat ik het maar even bij. Groetjes. Anton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

welkom op het forum anton

ps; heb al even gereageerd op je topic :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

  • Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/12/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoi Anton, welkom op het forum :)

Wat studeer je eigenlijk, als ik vragen mag?

Ben wel benieuwd ;)

Gr. headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...