Gast Zlatan Geplaatst April 5, 2010 Delen Geplaatst April 5, 2010 Hallo, Sinds gisteren heb ik Windows 7 eindelijk geïnstalleerd. Dat verliep verder prima maar het internet wil nog niet werken. Toen ik de driver van mijn netwerkkaart installeerd kreeg ik een scherm met daarop de tekst: ''no Windows Zero Configuration avalaible''. Ook als ik via configuratiescherm na netwerk ga, staat er dat de netwerkkaart ''hardware related problems'' heeft. Na wat googlen om te proberen WZC erop te krijgen, heb ik gemerkt dat er helemaal geen Windows Zero Configuration tussen mijn system.msc (via uitvoeren) bestanden staat. Ik heb geen idee hoe ik dat erin krijg. Ook heb ik m.b.v een site regedit uitgevoerd, maar heeft niks geholpen. Ik hoop dat als WZC ertussen staat, dat ik dan mijn driver kan installeren en mijn pc de netwerkkaart ziet. Of zit het wat gecompliceerder? mvg Zlatan Post samenvoeging: april 05, 2010, 20:04:41 Ik heb het probleem denk ik al. Als ik aan de achterkant van mijn pc kijk, branden de lichtjes niet meer. Hoe kan ik de netwerkkaart handmatig aanzetten? Zlatan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 6, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25028 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 9 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 6, 2010 Een netwerk kaart kan je niet handmatig aanzetten. Maar de lichtjes branden veelal ook als je niet de stuurprogramma's hebt geinstalleerd.Heb je een losse netwerk kaart of 1 op je moederboard? Welk type heb je? Heb je de juiste driver geinstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Zlatan Geplaatst April 6, 2010 Delen Geplaatst April 6, 2010 Ik heb een losse, PCI slot.Sitecom WL-151.Ik weet zeker dat ik de juiste driver heb geinstalleerd. Maar misschien is er nog geen goede driver voor windows 7? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Zlatan Geplaatst April 11, 2010 Delen Geplaatst April 11, 2010 Probleem (deels) verholpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie