Gast mr van etten Geplaatst Mei 1, 2006 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 Hallo iK heb bittornado en hij gaat nogal traag. Hij blijft geel en weet niet welke firewall ik heb of hoe i me poorten moet verzetten. Help me Aub. Ik download Mission Impossible Via torrentreactor.net health helemaal vol. me bolletje blijft geel. En gaat 0kb p/s Hij is op 0,1 procent. En het duurt nog 333uur en 27 min en hij is al 50 min bezig. wat moet ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 1, 2006 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 hoeveel seeds heb je??? ik denk dat je dan de windows firewall gebruikt, om te zorgen dat hij bittornado niet blokkeert moet je ff de volgende stappen volgen. rechtermuisknop op je verbinding (dat computertje) instellingen voor windows firewall wijzigen vervolgens naar het tabblad uitzonderingen klik dan op de button ''programma toevoegen'' en selecteer dan in het venstertje bittornado. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast mr van etten Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 waar is dat komputertje dan dat icoontje? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 rechtsonder bij het klokje, je internetverbinding zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 2, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 Dusszz die optie moet dan wel aangevinkt staan om em daar te zien om te komen naar wat dusszz bedoelt : ga naar start, configuratiescherm klik daar op netwerk- en internetverbindingen vervolgens kies je voor netwerkverbindingen en daar staan je verbindingen aangegeven klik met je rechtermuis knop op de verbinding waaronder staat: Verbonden klik net de rechtermuis knop en kies voor eigenschappen kies dan t tabblad geadvanceerd en klik dan onder Windows Firewall op instellingen klik dan t tabblad uitzonderingen en kies daar je programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast Dusszz Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 oja dom van me :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast mr van etten Geplaatst Mei 4, 2006 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 Dusszz die optie moet dan wel aangevinkt staan om em daar te zien om te komen naar wat dusszz bedoelt : ga naar start, configuratiescherm klik daar op netwerk- en internetverbindingen vervolgens kies je voor netwerkverbindingen en daar staan je verbindingen aangegeven klik met je rechtermuis knop op de verbinding waaronder staat: Verbonden klik net de rechtermuis knop en kies voor eigenschappen kies dan t tabblad geadvanceerd en klik dan onder Windows Firewall op instellingen klik dan t tabblad uitzonderingen en kies daar je programma bij mij staat er niet windows firewall > en toch werkt hij nie. kwil ook torrents downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 4, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 zit je achter een router op het internet ? zoja staan er poorten open voor het downloaden ? zoja staan die poorten ook ingesteld in je client ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie