Snorfietsman Geplaatst April 3, 2010 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Delen Geplaatst April 3, 2010 Hallo, Ik heb al een tijdje dat me pc na een update niet meer opstart. Als ik dan systeemherstel te zien krijg en dit uitvoor en opnieuw opstart doet hij het gewoon weer. Maar na een paar dagen wanneer ik de update weer krijg is het weer raak. Nu is het zover dat hij helemaal niks meer doet. Hij geef iets aan dat boot mgr er niet is ofzo :-[. Nu wil ik dus maar een illegale downloaden op een andere pc en die erop zetten, Ik had een 32 bits versie van Windows Home Premium. Is er misschien een 32 bits versie van Windows Vista die goed werkt?(graag in torrent) met een goede opstart handleiding? En graag dat ik alle updates ook gewoon kan downloaden etc. volle versie. O0. Heeft een van jullie misschien een torrent linkje van een pro, graag niet zo'n prutser die denk dat hij windows kan hacken ofzo BTW, moet ik dan gewoon installeren en hoe zit het met de rest. Drivers etc? Alvast heel erg bedankt, :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie