Gast angel_creek Geplaatst April 3, 2010 Delen Geplaatst April 3, 2010 Ik ben opzoek naar een nieuwe download client die bijna vergelijkbaar is met Newsleecher. Ik wil dat omdat Newsleecher de download Queue steeds op pauze zet omdat ik te snel download. Deze 2 wil ik niet: - Altbinz - Grabit Bvd, LatinBabe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst April 3, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 3, 2010 Je kan kiezen uit: Sabnzbd! NNTPGrab Binbot BinTube Pan Newsbin Pro BNR2 Ik heb zelf Alt.Binz! maar gebruik ook NNTPGrab. Ik geef alleen een lijstje welke newreaders er allemaal zijn. Ik zou zelf eerlijk zeggen welke het meest op newleecher lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie