Spring naar bijdragen

DVD branden lukt niet - dvd's lezen lukt wel

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hai,

Ik heb sinds kort ineens een probleem met mijn brander op mijn laptop.

Het branden van dvd's lukt niet, ik heb hiervoor imageburn en nero gebruikt. Het vreemde is dat er twee dingen tegelijk lijken te spelen:

- OF beide programma's wel zeggen dat ze de schijf branden, en als deze gebrand is dan kan ik m vervolgens niet afspelen op mijn laptop of via home cinema set. Het lijkt ook alsof ze nog gewoon leeg zijn, aan de achterkant is geen verkleuring te zien en bij het opnieuw proberen te branden gaat nero de schijf weer formatteren, alsof deze nog leeg is.

Echter: Vanmiddag heb ik een word bestand gebrand op dvd, en toen ik wilde kijken of er wat op stond (via mijn computer) zag ik na heeeeeeeel lang wachten dat het word bestand er wel op stond. Vervolgens duurde het heel lang voordat ik het word-bestand kon openen.

- OF beide programma's "pakken" de rw niet en de brander is druk bezig om aan het werk te gaan, maar gaat vervolgens niet branden. Nero geeft dan na een tijd aan dat het programma niet reageert.

Originele dvd's en dvd-rw's die ik al eerder gebrand heb, speelt mijn dvdbrander wel gewoon af.

Ook in mijn home-cinemaset doen die het wel.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...