Gast oblivian Geplaatst April 1, 2010 Delen Geplaatst April 1, 2010 Hallo, ik ben een vrouw van 37, en mijn hobby is fotografie, daar heb ik ondertussen ook mijn beroep kunnen van maken dus dat valt heel goed mee ik zie ook graag een filmpje en lees graag recencies dus die hoop ik dan hier ook te vinden groetjes iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 1, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 1, 2010 Hallo, welkom hier op het forum. Ik denk dat u dan veel informatie over fotografie met onze member Tom kan uitwisselen. Zijn hobby is namelijk ook fotografie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast oblivian Geplaatst April 1, 2010 Delen Geplaatst April 1, 2010 me niet verkeerd begrijpen, ik ben geen fotograaf, dat is gewoon een hobby, maar werk wel bij een fotograaf, over het algemeen photoshoppen en collages maken, maar ook de winkel doen en zo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie